سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شديد اسماعيل هنيه از برخي از رسانه هاي مصري / بهانه جويي رژيم صهيونيستي در مورد سفر خواهران هنيه به نوار غزه

"اسماعيل هنيه" نخست وزير دولت قانوني حماس در نوار غزه روز گذشته از رويکرد برخي از رسانه هاي مصري در قبال تحولات فلسطين انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، هنيه با شرکت در مراسم عبادي اي که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده بود با انتقاد از پوشش نادرست اخبار توسط برخي از رسانه هاي مصري اظهار داشت "حفظ روابط محکم و پايدار ميان ما و مصري در راستاي منافع دو کشور است.

دولت مصر همواره در زمينه دفاع از حقوق مسلمانان و اعراب در منطقه پيشتاز بوده است. مصري ها همواره در کنار ملت فلسطين براي آزادي قدس شريف قرار داشته اند." هنيه در ادامه افزود "ما هيچ گونه مداخله اي در امور داخلي مصري ها نداريم و ادعاهايي که از سوي برخي از رسانه هاي مصري مطرح مي شوند کاملا بي پايه هستند." نخست وزير دولت قانوني حماس در اين باره اظهار داشت که ابراز نظر برخي از رسانه هاي مصري تاثيري منفي بر فلسطينيان خواهد گذاشت. 

همچنين در خبري ديگر رژيم صهيونيستي خواهران "اسماعيل هنيه" نخست وزير دولت قانوني حماس را به اتهام ورود به نوار غزه تحت پيگرد قانوني قرار داده است. 

"صباح هنيه" 47 ساله و "ليلا ابورقيق" 64 ساله دو خواهر اسماعيل هنيه هستند که از سوي دستگاه قضايي رژيم صهيونيستي متهم به ورود به نوار غزه در ماه دسامبر سال گذشته ميلادي شده اند. اين اقدام رژيم صهيونيستي در راستاي اعمال فشار بيشتر بر رهبران جنبش حماس انجام مي شود.


برچسب ها: اسماعیل ، هنیه ، انتقاد ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.