سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

34 شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: مجموعا 34 شهرک و ناحیه صنعتی در استان آذربایجان غربی وجود دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صابر پرنیان امروز در ارومیه اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی 16 عدد شهرک در حال واگذاری زمین برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران است.

وی با بیان اینکه سه ناحیه صنعتی در حال واگذاری بوده و چهار شهرک جدید در دست مطالعه و ساخت است، اعلام کرد: 10  ناحیه صنعتی جدید در دست مطالعه و احداث داریم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی افزود: یک عدد شهرک فناوری داریم که مجموعا 34   شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در استان آذربایجان غربی وجود دارد.

وی ابراز داشت: از 34  شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه سه عدد شهرک صنعتی، یک عدد ناحیه صنعتی و یک عدد شهرک فناوری وجود دارد.

پرنیان با بیان اینکه بخش مهم و عمده زیرساخت‌های استان آذربایجان غربی در وضعیت مطلوبی است، ادامه داد: وجود دو عدد فرودگاه در استان آذربایجان غربی، راه‌های دسترسی راه آهن، گاز، فیبر نوری و شهرک‌های صنعتی متعدد همانند شهرک فناوری و ... شاهد این ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود و ظرفیت‌‌های استان آذربایجان غربی مخصوصا ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی و هم‌جواری با چند کشور به جایگاه واقعی اقتصادی، تولیدی و صنعتی خود نرسیده و نیازمند جهش بزرگی بوده که با همکاری بخش خصوصی و دولتی با همدیگر استان آذربایجان غربی را به جایگاه واقعی خود و ظرفیت موردنظر برساند./ج1

برچسب ها: شهرک ، فناوری ، جهش ، جایگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.