سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور اجرای طرح نسیم بهشت در ماه مبارک رمضان؛

حضور 60 روحانی در بوستان هاي تهران

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: به منظور اجرای طرح نسیم بهشت طی ماه مبارک رمضان بیش از 60 روحانی در بوستان های منطقه ای، پایانه های مسافربری و میدان امام حسین (ع) مستقر هستند.

ابوالفضل رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این طرح را به منظور پاسخگویی به سوالات مذهبی شهروندان دانست و افزود: اجرای این طرح با رویکرد اطلاع رسانی ، تقویت آگاهی و ارائه خدمات مشاوره ای در امور دینی و فرهنگی از سال 90 در دستور کار اداره کل آموزش های شهروندی تهران قرار گرفت.

وی گفت: استقبال گسترده و دور از انتظار شهروندان از طرح نسیم بهشت سبب استفاده مجریان این طرح از این فرصت و برگزاری دوره های آموزشی، ارائه اطلاعات و آشنایی این مبلغان با ماموریت و وظایف شهرداری تهران، نحوه ارتباط موثر با مخاطبان و مشکلات و خواسته های شهروندان برپایه آخرین پژوهش های علمی شد.

رفیع با اشاره برگزاری مستمر دوره های آموزشی ویژه طلاب و روحانیون طی سال های گذشته و انتخاب آنان به منظور اجرای طرح نسیم بهشت اظهار داشت: هم اکنون بیش از 60 روحانی در بوستان های منطقه ای، پایانه های مسافربری و میدان امام حسین (ع) مستقر هستند.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران : طرح نسیم بهشت را اقدامی آموزشی و تبلیغی  و برگرفته از نگاه خلاقانه مدیریت شهری به مسایل اجتماعی  و فرهنگی دانست که در سطح شهر اجرا و توانست نقش موثری در ارتقاء بینش دینی شهروندان ایفا نماید./

برچسب ها: شهروندی ، شهرداری ، نسیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.