سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش از اعزام به بازی های المپیک2013 ناشنوایان؛

کاوه: برای کسب افتخار به بلغارستان می رویم/ شناختی از حریفان نداریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشورمان گفت: هر چند در بازی های المپیک 2013 بلغارستان کار آسانی را پیش رو نداریم اما برای کسب افتخار راهی این رقابتها می شویم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: کشتی گیران کشورمان تمرینات بسیار منظمی را در اردوهای مستمری که داشتیم پشت سرگذاشتند و هم اکنون به لحاظ جسمی  از آمادگی لازم برخوردار هستند.
 
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ادامه داد: با توجه به این که در این مدت تمرینات بچه ها با آزادکاران شنوا انجام می شد خو شبختانه  به لحاظ روحی و روانی وضعیت کشتی گیران اعزامی مطلوب است و از نظر فنی نیز هر آنچه را که لازم بوده به آنها آموزش داده ایم.
 
کاوه در مورد ارزیابی نفرات اعزامی اظهار داشت: در وزن 55 کیلوگرم فرود حجتی برای نخستین بار است که در چنین مسابقاتی شرکت می کند به همین دلیل از انگیزه بسیار بالایی برای کسب مدال برخورداراست. محمد سیاه پوش در وزن 60 کیلوگرم  از کشتی گیران با تجربه ای است که سومین المپیک خودش را تجربه می کند و عناوین بسیاری را در کارنامه دارد. در وزن 66 کیلوگرم حسین نوری سال گذشته در مسابقات جهانی سوم شد وهم اکنون نیز در وضعیت آمادگی مطلوبی قرار دارد. سعید یونسی دارنده مدال نقره جهان در وزن 74 کیلوگرم است و می تواند در این مسابقات نیز روی یکی از سکوها قرار بگیرد. رسول دریانی در وزن 84 کیلوگرم که درالمپیک قبلی در دو وزن وزن پائین تر کشتی گرفته از تجربه لازم برای کسب مدال برخوردار است. منوچهری نیز در وزن 96 کیلوگرم در بازی های المپیک دوره گذشته در وزن 74 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده و امیدوارم بار دیگر بتواند شایستگی هایش را اثبات کند. و اما در وزن 120 کیلو گرم محمد محبوبی یک بار در رشته فرنگی صاحب مدال برنز جهان شده و هم اکنون نیز از هر نظر آماده حضور در بازی های المپیک 2013 بلغارستان است .
 
وی در ادامه با بیان این که ازترکیب سایر تیم های حاضر شناختی ندارد عنوان کرد: یکی از نقاط ضعف ما عدم شناخت از کشتی گیران سایر تیم های حاضر است که متأسفانه حتی یک فیلم از مسابقات آنها را نیز مشاهده نکردیم و در مجموع باید عرض کنم از کشتی گیران خارجی هیچ گونه اطلاعاتی در اختیار نداریم.
 
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تصریح کرد: با توجه به تلاش هایی که در چند ماه گذشته صورت گرفته در مجموع از شرایط بچه ها رضایت دارم و هر چند همیشه نتیجه گرفتن در میدان بزرگی چون المپیک سخت بوده اما با همه توان برای کسب افتخار راهی کشور بلغارستان می شویم.
 
کاوه در خاتمه خاطرنشان کرد: انجام مراسم بدرقه و تهیه هدیه حرکت بسیار قشنگی بود که مسئولان ورزش کشورمان برای کاروان اعزامی در نظر گرفتند که امیدورام در ادامه مسئولین همان نگاه و برخوردی  را که با مدال آوران المپیک لندن داشتند با نفرات برتر این مسابقات نیزداشته باشند.
 
بیست و دومین دوره بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان در کشوربلغارستان برگزار می شود که رقابتهای کشتی آزاد از روز 10 مرداد دنبال خواهد شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.