سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه خدمات شهري خبر داد؛

لايروبي انهار در سطح مناطق اسلام‌شهر

سرپرست خدمات شهري اسلامشهر از لايروبي انهاردر سطح مناطق اسلامشهر خبر داد.

جعفري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود كانالهاي سرپوشيده و روباز در سطح مناطق اين شهرستان اظهار داشت: نظافت و لايروبي كانالهاي رو باز به صورت روزمره و توسط كارگران خدمات شهري و كانالهاي سر پوشيده هر هفته با مشاركت بخش خصوصي و پيمانكار و به صورت تخصصي صورت مي‌پذيرد.
وي با بيان اينكه كانالهاي سر پوشيده جهت انتقال آب به خارج از شهر است افزود: ضرورت لايروبي اين كانالها ايام بها و بارش باران جهت جلوگيري از آب گرفتگي معابر بيشتر خواهد بود.
جعفري بيشترين لايروبي كانالهاي سر‌پوشيده به لحاظ تراكم جمعيتي را در مناطق 1 و 2 دانست و گفت: اين كانالها بيشتر شامل سفرهاي پارك نور بالاتر از ميدان ولايت تا ميدان نماز و نيز از ميدان نماز تا ابتداي باغ فيض و نيز شهرك تاشمير است.
وي تصريح كرد: كار لايروبي كانالهاي روباز از طريق حوزه خدمات شهري و تانكرهاي 10 هزار ليتري بوده  كه با توجه به فصل گرما نياز به شست‌و شو و لايروبي ضرورت بيشتري مي‌يابد.
جعفري در پايان بيشترين لايروبي كانالهاي روباز در خيابان‌هاي نوري، امام‌خميني(ره)، شيرودي و آيت‌الله كاشاني دانست و خاطرنشان كرد: به لحاظ تراكم جمعيتي و تجاري در اين مناطق حوزه خدمات شهري هر روز به اين امر مبادرت مي‌ورزد./ل
برچسب ها: کانال ، نظافت ، لایروبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.