سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج قاسم: آماده سازی بدنی تيموريان و نکونام زمانبر است

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که با برنامه های در نظر گرفته شده بازیکنان جدید هرچه سریعتر به آمادگی بدنی مدنظر دست یابند.

حاج قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آمادگی بدنی این تیم برای شروع رقابت ها گفت: ما نسبت به سالهای گذشته زمان کمتری برای کارهای بدنی داشتیم شما در نظر بگیرید من سال گذشته 6 هفته با تیم کار بدنی کردم ولی امسال شرایط به گونه ای دیگر بود.

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: زمان کار بدنی ما در این فصل به 3 هفته کاهش یافت و مسلماً در روند کاری ما تأثیرگذار خواهد بود ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بچه ها بازی به بازی بهتر شوند و برای تقابل با حریف تایلندی مشکل بدنی نداشته باشیم.

حاج قاسم در خصوص آمادگی بدنی بازیکنانی که تازه به تیم ملحق شده اند خاطرنشان کرد: آندو و جواد به تازگی به تمرینات آمده اند و آماده سازی آنها زمانبر است خود این 2 بازیکن خارج از تایم هایی که با تیم تمرین دارند تمرین های اختصاصی شان را دنبال می کنند و امیدواریم طی 2 سه هفته آینده به آمادگی کافی برسند.

گفتنی است، به دلیل درگیری استقلال در بازی های آسیایی کادر فنی این تیم مجبور شدند تمریناتشان را دیرتر آغاز کنند تا مصدومیت گریبانگیر بازیکنان این نشود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.