سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی برگزاری مسابقات جهانی شمشیربازی؛

باقرزاده: هدفمان ارتقای رنکینگ است/شانسی برای مدال آوری نداریم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شمشیربازان 11 و 12 مرداد به مسابقات جهانی بوداپست اعزام می شوند.

فضل اله باقرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی شمشیربازی ایران روزهای یازدهم و دوازدهم مردادماه به مسابقات قهرمانی شمشیربازی جهان اعزام خواهند شد در این رقابت ها که به میزبانی کشور مجارستان برگزار خواهد شد شمشیربازان جوان در رقابت های این مسابقات حاضر خواهند شد تا نتیجه تلاش خهود را ببینند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: مسابقات شمشیربازی از 14 مردادماه آغاز می شود تیم های فلوره و سابر نخستین تیم هایی هستند که در این مسابقات حاضر خواهند شد پس از آن تیم شمشیربازی اپه کشورمان در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: محمد اسماعیلی نیز به دلیل کسب آمادگی بیشتر در این مسابقات یک هفته زودتر به کمپ 4FIE اعزام خواهد شد تا زیر نظر مربی خارجی فدراسیون جهانی به تمرینات بپردازد تا بتواند تجربه بیشتری کسب کند.

وی در مورد سطح مسابقات جهانی بیان داشت: سطح این مسابقات به دلیل حضور کشورهای صاحب نام بسیار بالاست
کشورهای صاحب نامی از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان، روسیه و دیگر کشورهای آسیایی نیز در این مسابقات حاضر می شوند تا نتیجه ی تلاشهای خود را ببینند.

باقرزاده خاطر نشان کرد: امیدوارم شمشیربازان ایرانی بتوانند هم چون مسابقات آسیایی شانگهای چین عملکرد خوبی داشته باشد. در مسابقات شانگهای تصور اینکه شمشیربازان بتوانند مدالی به دست بیاورند نداشتیم اما با شگفتی هایی که بازیکنان از خود نشان دادند توانستند بعد از 14 سال نایب قهرمان جهان شوند و کشور چین را پس از 28 سال شکست دهند.

رئيس فدراسيون شمشيربازي اظهار داشت: سطح این مسابقات نیز به دلیل جهانی بودن آن بسیار بالاست و شرکت در این مسابقات سطح رنکینگ شمشیربازان را اقرا پیش خواهد داد اما شانسی برای مدال آوری نداریم.

هدف اصلی این شمشیربازان پس از این مسابقات مسابقات آسیایی اینچوآن کره ی جنوبی است که امیدواریم دبازیکنان سهمیه ی این مسابقات را به دست آورند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.