سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی:

کریمی مقابل پرسپولیس بازی می کند/کارت بازی انصاری فرد صادر شده است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمامی شرایط برای حضور علی کریمی برای تیم فوتبال پرسپولیس آماده است و وی به طور حتم در برابر سرخپوشان پایتخت به میدان می رود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجید جلالی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تراکتورسازان شرایط خوبی دارند تمرینات مستمری را پشت سر گذاشته ایم و در این فصل اردوهای خوبی برگزار کرده ایم اما نمی توانم بگویم که بر روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیسی ها توانسته ایم کار کنیم چرا که این اولین دیدار لیگ برتر سیزدهم است و ما فقط یک شناخت نسبی در دیدار تدارکاتی خود با پرسپولیس از حریف داریم ولی مطمئن باشید که علی کریمی بازیکن بزرگی است که بدور از حواشی تمرینات پر قدرتی را داشته و به طور حتم در دیدار فردا به میدان خواهد رفت.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تصريح کرد: مشکل انصاری فرد به طور کلی حل و فصل شده و منعی برای حضور در دیدار سرخپوشان پایتخت نخواهد داشت زیرا کارت بازی وی نیز صادر شده است و در صورت لزوم از او در میدان استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: هواداران پرسپولیس بسیار پر شور هستند و اگر به خاطر داشته باشیم دیدار پایانی فصل گذشته نیز مربوط به این بازی دو تیم بوده اما ما نیز هواداران خوبی داریم و مطمئن هستیم در دیدار مقابل پرسپولیس به خوبی ما را همراهی خواهند کرد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.