سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

عرضه 150 عنوان کتاب انتشارات دارالعلم در نمایشگاه قرآن و عترت قم

مسئول غرفه انتشارات دارالعلم گفت: 150عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالعلم در نمایشگاه قرآن و عترت قم عرضه می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، بشارتی با اشاره به تعداد آثار انتشارات دارالعلم اظهار داشت: انتشارات دارالعلم تاکنون 460 عنوان کتاب را به چاپ رسانده است که در این نمایشگاه 150 عنوان از کتب خود را عرضه کرده است و کتاب های چاپ امسال این انتشارات در نمایشگاه قرآن و عترت در دسترس است.
مسئول غرفه انتشارات دارالعلم سابقه فعالیت این انتشارات را نیم قرن دانست و افزود: انتشارات دارالعلم 80 درصد عناوین کتاب های انتشارات، کتاب های درسی حوزه در خصوص فقه، اصول و ادبیات عرب است و باقی آن کتاب های مذهبی است.
بشارتی با اشاره به کتاب های جدید انتشارات دارالعلم گفت: کتاب های فهم زبان قرآن، چاپ جدید صرف ساده و احکام و آداب تلاوت قرآن کریم امسال به چاپ رسیده است.
وی اضافه کرد: کتاب فهم زبان قرآن، بر محور سوره ها است و درسنامه ی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است که تاکنون 4 جلد آن منشر شده است.
مسئول غرفه انتشارات دارالعلم با اشاره به کتاب های قرآنی این انتشارات اظهار داشت: کتاب های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، تجزیه و ترکیب قرآن، اعراب قرآن، احکام و آداب تلاوت قرآن و تدبر در قرآن کریم با استدلال از جمله کتاب های قرآنی انتشارات دارالعلم است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.