سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه مبارزه ارتش سوریه با تروریستها در تونل ها

جنگ تونلها در شهر داريا در حومه دمشق و ساير مناطق درگيري در سوريه ادامه دارد و افراد مسلح در تلاشند از طريق اين تونلها حمله کنند و در عين حال در صورت محاصره از طريق همين تونلها فرار کنند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ نيروهاي ارتش سوريه به عمليات نظامي خود  عليه باقيمانده گروههاي مسلح در شهر داريا در ريف دمشق ادامه مي دهند و پيشرويهاي بيشتري به دست آوردند. رائد شوّا يکي از سرکرده هاي گروههاي مسلح در اين  شهر نيز کشته شد.

جعفر مهنا خبرنگار شبکه المنار در گزارشي از شهر داريا گفت ارتش سوريه عرصه را بر گروههاي مسلح در شهر داريا  تنگ تر مي کند و خطوط تدارکاتي آنها از در منطقه معضميه و صحنايا را قطع کرده و کنترل تعداد ديگري از ساختمانها را به دست گرفته و تعدادي از تونلها و کارگاههاي ساخت بمب را نيز منهدم کرده است .

يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت :« علت روند کند عمليات ما در داريا آن است که بايد مجتمع هاي مسکوني را که تروريستها در آنها سنگر گرفته اند يک به يک پاکسازي کنيم و به پيش برويم  علاوه بر اين ، تونلها نيز وجود دارد که کنترل بر تونلها بسيار مهم است . به خواست خدا پيشروي مي کنيم و تروريستها را ريشه کن مي کنيم ».

جعفر گفت به وسيله تانک و از طريق ساختمانها در داريا به پيش رفتيم تا از تک تيراندازان در امان بمانيم و به سوي ميدان شريده در داريا رفتيم جاييکه ارتش يک تونل به طول 300متر را که به برق مجهز کشف کرده است .افراد مسلح از آن براي انتقال تجهيزات خود استفاده مي کردند .

يکي از نيروهاي ارتش گفت :« ما به محاصره خفه کننده خود عليه گروههاي مسلح ادامه مي دهيم عمليات با کندي انجام مي شود تا پاکسازي کامل صورت گيرد .به علت زيادي تونلها و ساختمانهاي مسکوني پيشروي ، کند است . آنها تلاش مي کنند با تونل از داريا فرار کنند. تروريستها را در برخي تونلها محاصره کرديم و گفتيم تسليم شويد اما نشدند تونل را منفجر کرديم ».

نيروهاي ارتش سوريه تحرکات افراد مسلح را که در تلاش بودند از ميدان فرن فرار کنند زير نظر گرفتند و به آنها تلفات وارد کردند .مهنا گفت جنگ تونلها در داريا و مناطق ديگر ادامه دارد و افراد مسلح از طريق تونلها در تلاشند به مناطق مورد نظر  نفوذ کنند و از طريق همين تونلها نيز از چنگ ارتش فرار کنند اما ارتش محاصره تونلها را تنگ کرده است .

برچسب ها: تونل ، سوریه ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.