سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاويد:

فرش آرا ظرفیتش لیگ یکی است، جنبه لیگ برتر ندارد/مقایسه گیتی پسند و فرش آرا، مقایسه فیل و فنجان است

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: علم و ادب باید به لیگ برتر باز می گشت تا فرش آرا جایگاه واقعی خود را فراموش نکند، زيرا این باشگاه در حد حضور در لیگ دسته یک است.

مهدی جاوید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانیکه برای انجام بازی های آسیایی کره و تورنمنت چین راهی اين دو کشور شدیم مسئولان برخی از باشگاه های لیگ برتری علیه ما صحبت هایی انجام دادند که هر روز نیز آتش آن تندتر می شود من به رسم احترام در جواب حاشیه ها فقط برنامه سال آینده ام را بازگو و خبر پیوستن به گیتی پسند را رسانه ای کردم به امید اینکه این صحبت ها خاتمه یابد اما پس از بازکشت به ایران و در حالی که در تمرینات تیم گیتی پسند حاظر می شوم مسئولان باشگاه فرش آرا حاشیه ای جدید می سازند حالا به این نتیجه رسیدیم سکوت همیشه خوب نیست و باید با هر انسانی مانند خودش رفتار کرد من در تصمیم گیری آزاد هستم و برای انتخابی که کردم نباید به کسی جواب پس بدهم به همین دلیل امروز نقطه پایانی به حاشیه های این دو ماه می گذارم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند افزود: به نظرم تمام باشگاه هایی که در یک لیگ حرفه ای فعالیت دارند باید خود نیز رفتاری حرفه ای داشته باشد فصل نقل و انتقالات زمان رقابت باشگاه ها برای جذب بازیکن است و در این مرحله هر کس که قدرت بیشتری داشته باشد پیروز است شاید چندین باشگاه خواهان جذب یک بازیکن باشد اما در آخر تنها یک تیم موفق می شود از سوی دیگر باید برای اعتراض، نگاه کوچکی به اختلاف وضعیت بین خود و رقبایمان بیندازیم.

جاوید در ادامه بیان داشت: دلیلی ندارد باشگاهی کوچک که تنها 2 سال تجربه حضور در لیگ برتر را داشته و در تمام این مدت نیز به فکر بقا در میان حرفه ای ها بوده خود را با بهترین تیم ایران مقایسه کند تفکر مدیریتی و همچنین وضعیت مساعد مالی این باشگاه، گیتی پسندی ها را بی رقیب ساخته پس این مقایسه فقط به سرخوردگی مسئولین فرش آرا می انجامد برای انتقاد از وضعیت و همچنین عملکرد دیگر باشگاه ها باید تمام جوانب را در نظر گرفت در صورتیکه باشگاه های فرش آرا و گیتی پسند به صورت همزمان به یک بازیکن پیشنهاد همکاری دهد هر فوتسالیستی در ایران بدون شک و لحظه ای درنگ گیتی پسند را برای فعالیت انتخاب می کند.

وی در ادامه بیان داشت: فاصله بین این دو باشگاه بسیار زیاد است و همین امر انتخاب را برای بازیکنان آسان می کند البته از فرش آرا نمی توان حتی انتظار برابری فنی با تیمی مانند گیتی پسند را داشت زیرا مربیان توانا و سرشناسی مانند شاندیزی و بی غم خانه نشین هستند و هدایت این تیم مشهدی به کسی سپرده می شود که در فوتسال کارنامه ای ندارد و فقط نسبت فامیلی باعث حضورش در کادر فنی شده است.

جاوید تصریح کرد: لازمه کسب عنوان قهرمانی و یا حضور بین 3 تیم برتر لیگ، توانایی مالی، برنامه منظم و حرفه ای گری می طلبد تنها با حرف و زیر سؤال بردن رقبا نمی توان به این اهداف رسید بلکه باشگاه باید پتانسیل خود را در این جهت به کار گیرد اما فرش آرا فقط حرف قهرمانی می زند و تاکنون قادر نبوده حتی یک ستاره جذب کند. از زمانیکه این باشگاه خواهان حضورم در تیم فوتسالش شد 3 بار با مسئولان مذاکره کردم اما توافقی صورت نگرفت و قبل از سفر به چین جریان به صورت کاملاً شفاف خاتمه یافت اما حالا آقایان ادعا می کنند منتظر بازگشتم از بازیهای آسیایی بودند، دوست دارم بدانم چطور افراد در این ماه عزیز این چنین راحت دورغ می گویند.

علم و ادب باید برگردد تا فرش آرا جایگاهش را فراموش نکند

وی همچنین اظهار داشت: امیدوارم بار دیگر تیمی مانند علم و ادب به لیگ و شهر مشهد بازگردد تا باشگاه فرش آرا جايگاه واقعي خود را به ياد آورد، اين باشگاه بايد در ليگ دسته يک حضور  مي يافت زيرا موقعيت فعلي براي مسئولان فرش آرا بزرگ و غیر قابل هضم است تا حدی که نمی دانند برای رسیدن یک تیم به نیمه بالای جدول باید مربی کاردانی هدایت بازیکنان را بر عهده گیرد و هزینه شود و اتهام زدن به دیگران راه سخت پیش رو را آسان نمی کند.

آنالیزور، آنالیزور است حتی اگر برچسب سرمربیگری بخورد

جاوید در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم مجید مرتضایی در فوتسال ایران جایگاهی ندارد که به تبع آن به خود اجازه زیر سؤال بردن مربی و بازیکن تیم ملی را بدهد.

جایگاه لک در ورزش مشخص است و اين مربي در فوتسال انسان بزرگی است به همین دلیل هر شخصی قدرت به زیر سؤال بردن وی را ندارد. من هم به عنوان یک ملی پوش ترجیح می دهم با یک مربی بزرگ کار کنم نه کسی که در فوتسال چیزی بیشتر از یک آنالیزور نیست./مح



برچسب ها: باشگاه ، فوتسال ، علم و ادب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.