سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

احداث مرکز طب هسته‌ای در میاندوآب

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: هماهنگی‌های لازم با یک پزشک متخصص به عمل آمده است، تا به عنوان سرمایه‌گذار در احداث این مرکز مشارکت کند.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: چنانچه همکاری و مساعدت‌های مورد انتظار در راستای احداث این مرکز در بین مقامات شکل بگیرد، این پروژه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری و تحویل به مردم می‌رسد.

وی افزود: یک پزشک متخصص دیگر نیز برای احداث درمانگاه شبانه‌روزی شهر باروق نیز اعلام آمادگی کرده که امیدوار هستیم، با ایجاد این مراکز گامی مهم در جهت خدمت به مردم برداریم.

وی به لزوم احداث کارخانه رب در میاندوآب اشاره کرد، افزود: در صورت احداث این کارخانه، روزانه حدود 2 هزار تن گوجه‌فرنگی فرآوری می‌شود، که برای احداث کارخانه رب گوجه‌فرنگی در میاندوآب با یک سرمایه‌گذار جلسات اولیه و انتخاب زمین کارخانه انجام شده است.

نماینده مردم میاندوآب،شاهین‌دژ، تکاب در مجلس افزود: با احداث این کارخانه برای 450 نفر شغل ایجاد می‌شود، و علاوه بر گوجه‌فرنگی، میوه‌جات و محصولات دیگری نیز در این کارخانه فرآوری می‌شود.

بیگی تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارخانه نه‌تنها در میاندوآب بلکه در شاهین‌دژ، تکاب، مهاباد، بوکان، نقده و سایر شهرستان‌های همجوار شکوفایی و رشد روزافزون صنعت کشاورزی را شاهد می‌شویم.

وی در مورد پتروشیمی میاندوآب تصریح کرد: اقدامات و مراحل اولیه پتروشیمی میاندوآب به اتمام رسیده، و جلسات متعددی با وزارت نفت، معاون وزیر، کارشناسان و معاونان بانک مرکزی، مدیرعامل بانک سپه، کارشناسان این بانک و پتروشیمی باختر و استانداری آذربایجان غربی به همراه دیگر نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس عیسی‌زاده برگزار شده است، که در نهایت موفق به دریافت و اختصاص تسهیلات بانکی جهت اجرای این پروژه شده‌ایم.

وی افزود: عملیات اجرایی پتروشیمی میاندوآب به عاملیت بانک سپه که به تصویب بانک مرکزی رسیده، توسط پتروشیمی باختر انجام می‌شود، که مناقصه سوله‌ها انجام شده و سفارش دستگاه‌ها داده شده است، که تأخیری در روند اجرایی عملیات ساخت پترو شیمی میاندوآب به وجود نمی‌آید./س

برچسب ها: میاندوآب ، تکاب ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.