سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشتازي استان بوشهر در اجراي طرح مسكن مهر

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: استان بوشهر دراجراي طرح مسكن مهر در سطح كشور پيشتاز است و بيشترين ميزان طرح‌هاي مسكن مهر به تناسب جمعيت در اين استان انجام شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عليرضا صفايي در جلسه شوراي مسكن استان از افتتاح ۱۵ هزار واحد مسكوني مهر تا پايان امسال خبر داد.

قائم مقام وزير در استان بوشهر اضافه كرد: از اين تعداد هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسكوني در شهريور و مابقي نيز در بهمن امسال بهره برداري و در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد: دولت هاي نهم و دهم در ايجاد مسكن براي جوانان و خانوارهاي كم‌بضاعت و بي‌بضاعت عملكرد بسيار خوبي داشته و بخش عظيمي از دغدغه‌هاي مردم را در اين زمينه پاسخ داده است.

صفايي افزود: در استان بوشهر نيز اقدامات بسيار خوب و قابل توجهي انجام گرفته و اين امر سبب رضايت خاطر شهروندان و بويژه جوانان را فراهم كرده است.

وي از افزايش تسهيلات مسكن مهر بوشهر به ۳۰۰ ميليون ريال براي هر واحد خبر داد و گفت: با موافقت وزير راه و شهرسازي اين مساله مهم محقق شده كه گامي در بهبود وضعيت متقاضيان است.

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر بيان كرد: بخشنامه‌اي نيز وزارت راه و شهرسازي داشته كه مابه‌التفاوت و هزينه بالاسري براي مسكن مهر پيش‌بيني كرده كه با اين امر قيمت‌ها را ترميم مي‌كنيم و مشكلات پيمانكاران نيز برطرف مي‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بوشهر ، مسکن مهر ، پیشتاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.