سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمليات بازپيرايي در بوستان كتاب منطقه 17

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 17 از اقدامات اين حوزه از جمله كلاس گياهان قرآني، عمليات لايروبي بوستان زمزم، عمليات بازپيرايي در بوستان كتاب در هفته جاري خبر داد.

عباس صمديان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: مركز آموزش و مشاوره گل وگياه مرحله دوم از طرح كلاس گياهان قرآني را درپايگاه بسيج جان نثاران مهدي (عج) واقع در خيابان زمزم برگزار كرد.
وي افزود: در اين كلاس آموزشي كارشناسان مركز، براي تشويق شهروندان علاوه بر ذكر خواص گياهان قرآني طريقه نگهداري و تكثير گياهان را نيز بيان نمودند و توصيه‌هاي لازم را در اختيار شهروندان قرار دادند.
صمديان در ادامه تصريح كرد: همچنين واحد آبرساني و تجهيز چاه اين اداره نيز اقدام به عمليات لايروبي چاه در بوستان زمزم به متراژ 150 مترنمود كه اين اقدام در پي كاهش شديد سطح ايستايي آب چاه و بروز مشكلاتي در امر آبياري فضاي سبز انجام شده كه در طي اين عمليات كف شكني چاه به عمق 10 متر عمليات شست و شوي چاه و رفع گرفتگي و شبكه‌هاي لوله‌هاي جدار جهت تراوش بهتر آب از اين منافذ به چاه آب انجام شده است.
وي در پايان با اشاره به ديگر فعاليت‌هاي اين حوزه در طي هفته جاري خاطر نشان كرد: عمليات بازپيرايي فضاي سبز در بوستان كتاب به منظور زيبايي پارك حفظ منظر آرامش شهروندان و نوسازي فضاي سبز اين بوستان در حال انجام است اين عمليات نيز به متراژ يك هزار و 700 متر مربع شامل كند و كوب و كود دهي خاكريزي كاشت چمن و اقلاب گياهي مناسب است./ف
برچسب ها: عملیات ، بازپیرایی ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.