سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

برخورد جدی با سازندگان غیرمجاز در اراضی کشاورزی مازندران

فرماندار قائم شهر گفت: با سازندگان غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان برخورد جدی می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران پیرفلک عصر در دومین جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان قائم شهر، از حمایت تمامی بخش های مرتبط با بخش کشاورزی برای تضمین امنیت غذایی و برخورد قاطعانه با اشخاصی که اراضی زراعی و باغی را برای رسیدن به مطامع خود مورد تخریب قرار داده و تولید پایدار، اشتغالزایی مولد جامعه بهره برداران و امنیت غذایی جامعه را به مخاطره می اندازد، خبر داد.

وی افزود: در سال زراعی امسال، با مدیریت صحیح هیچگونه اعتراضی در خصوص نحوه توزیع سوخت و توزیع نهاده های کشاورزی از سوی بهره برداران به این فرمانداری واصل نشده است.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: با پایداری تولید و تولید پایدار بخش کشاورزی و کاهش هزینه تولید، در جهت پیشرفت روز افزون بخش کشاورزی گام های موثری برداشته شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر نیز در این نشست با اشاره به ایجاد امنیت شغلی برای بهره برداران اظهار داشت: برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با افرادی که امنیت غذایی جامعه را به مخاطره می اندازد با حمایت مسئولان سازمانی و شهرستانی برخورد قاطعانه به عمل آمده و این موضوع همچنان در جهت حفظ اراضی کشاورزی و در راستای تضمین امنیت غذایی و اشتغالزایی مولد و تولید پایدار ادامه خواهد داشت.

درویش نیا، از تجلیل تولید کننده برتر ملی این شهرستان به نام کاظم باقری از سوی مسئولان در هفته جهاد کشاورزی امسال با تولید بیش از 13 تن شلتوک برنج در هکتار خبر داد.

قائم شهر دومین شهر پرتراکم کشور است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.