سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي در بيرجند:

نام احمدي‌نژاد براي هميشه در کشور باقي خواهد ماند

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه خدمات دولتهاي نهم و دهم در کشور ماندگار و پابرجاست، گفت: نام احمدي‌نژاد براي هميشه در کشور باقي خواهد ماند و خدمات بي‌شائبه، بي منت و گسترده وي از ياد ملت ايران فراموش نخواهد شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي عصر روز گذشته(دوشنبه) در جريان سفر به استان خراسان جنوبي در مراسم «بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني اين استان و جشن ثبت جهاني باغ اکبريه بيرجند» با اشاره به پيشرفتهاي شکل گرفته هشت سال اخير در بخش‌هاي مختلف، اظهار داشت: وقتي آمار و ارقام وزارتخانه‌هاي مختلف را مورد بررسي قرار مي‌دهيم تحولات و پيشرفتها به قدري است که باعث حيرت مي شود.
 
معاون اول رئيس‌جمهور تصريح کرد: پيشرفتهاي دولت احمدي نژاد در شرايطي است که منابع و امکانات کشور تغيير چنداني نداشته و تحريم ها و فشار دشمنان نيز بر مشکلات و موانع افزوده است اما اين دولت با تلاش شبانه‌روزي و پشتکار اجازه نداد تحريم‌ها موجبات رنج و زحمت براي مردم و شادماني براي دشمنان را به وجود آورد.
 
رحيمي ساده‌زيستي و پاکدستي دولت احمدي‌نژاد را از دلايل موفقيت و محبوبيت اين دولت برشمرد و افزود: در شرايطي که دشمنان بانک مرکزي، بنادر و فروش نفت ما را تحريم کرده بودند کارهاي عمراني و تکميل زيرساخت‌هاي کشور همچنان با سرعت در حال انجام بود که اين به دليل برکتي است که خداوند به پاکي دولتهاي نهم و دهم عطا فرمود.
 
وي با انتقاد از نحوه تبليغات نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري و ناديده انگاشتن فشار تحريم‌ها بر کشور از سوي ايشان خاطرنشان کرد: متأسفانه هيچ يک از نامزدها در سخنان خود بر تأثيرات گسترده و فشارهاي ناشي از تحريم بر اقتصاد کشور تاکيدي نکردند اما به زودي تلاشها و تدابير اين دولت براي بي اثر کردن تحريم‌ها آشکار خواهد شد.
 
معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه فرمايشات مقام معظم رهبري در تمجيد از تلاش‌هاي شبانه‌روزي دولت براي ما کافي است، افزود: اين همه کار و تلاش در شرايطي صورت گرفته که فشارهاي شديد اقتصادي بر دولت تحميل شده بود و کساني که پا بر حق نهادند و براي اين دولت مانع‌تراشي کردند، شرمنده خواهند شد.
 
رحيمي به اقدامات موثر دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادي اشاره کرد و گفت: کارهاي مهمي در اين زمينه شکل گرفت اما عده‌اي که منافع آنها به خطر افتاده بود با تهمت‌افکني سعي کردند مانع کار دولت در امر مبارزه با مفاسد اقتصادي شوند.
 
وي اضافه کرد: امروز بخش اعظم رسانه هاي موثر جهان در اختيار صهيونيستها است که با تبليغات نادرست به دنبال منافع نامشروع خود هستند و هرکس که به دنبال تبليغات دروغ و تهمت است، در حقيقت در مسير صهيونيستها حرکت مي‌کند.
 
معاون اول رئيس‌جمهور با تاکيد بر اينکه عمر قانوني اين دولت رو به پايان است و مردم به حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني راي داده اند، تصريح کرد: هيچ کس نبايد کاري کند و يا حرفي بزند که دولت جديد تضعيف شود و همه بايد به رئيس‌جمهور منتخب کمک کنند تا روند خدمت رساني و کارهاي عمراني همچون گذشته ادامه پيدا کند.
 
معاون اول رئيس‌جمهور در پايان اين مراسم از تمبر ويژه ثبت جهاني باغ و عمارت تاريخي اکبريه بيرجند رونمايي کرد.
 
باغ و عمارت تاريخي اکبريه بيرجند در تيرماه سال 90 در سي و پنجمين اجلاس بين‌المللي يونسکو در پاريس در فهرست ميراث جهاني به ثبت رسيد و امروز اين باغ به عنوان يکي از اماکن گردشگري به علاقه مندان و گردشگران معرفي مي‌شود.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.