سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه ايمني کار به بخش خصوصي واگذار مي‌شود

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان بوشهر گفت: در راستاي اجراي سياست‌هاي تحول آفرين خصوصي سازي مقرر است تصدي گري‌ها در حوزه ايمني کار به اين بخش واگذار شود.

حسين حيدري در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در راستاي اجراي سياست‌هاي تحول آفرين خصوصي سازي براي بسط و گسترش عدالت اجتماعي و به منظور پياده سازي عملي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي و فراهم سازي بستر مشارکت حداکثري مردم در امور مشارکت پذير و برون سپاري فعاليت‌هاي قابل واگذاري مقرر است امور تصدي گري در حوزه ايمني کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان بوشهر به اين بخش واگذار شود.
وي در ادامه با اشاره به واگذاري تصدي گري ايمني کار به مردم تصريح کرد: با توجه به ارزيابي و باز خوردهاي مناسب سه دوره قبلي اعطاي پروانه صلاحيت و تاييد مشاوره حفاظت فني و خدمات ايمني در سال‌هاي قبل و طي فرآيندمصوب، امور تصدي گري در حوزه ايمني کار به مردم واگذار و در مسير تبديل دولت عامل به دولت سياستگذار حرکت خواهد شد.
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خاطر نشان کرد: علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي crtosh.irimlsa.ir و تکميل فرم‌ها و ارسال مدارک در اين طرح شرکت کنند./ف
برچسب ها: ایمن ، کار ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.