سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز بی اطلاعی خانواده مرسي از مکان بازداشت وي/پسر مرسی:در اعتراض به بازداشت پدرم به دادگاه کیفری بین‌المللی شکایت می‌کنیم

خانواده مرسي از مکان بازداشت وي اظهار بي اطلاعي کرد و اسامه پسرش اعلام کرد در اعتراض به بازداشت پدرش به دادگاه کیفری بین‌المللی شکایت می‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الجزيره ؛ خانواده محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده مصر در کنفرانسي خبري اعلام کرد هيچ اطلاعي از مکان بازداشت وي ندارد.
"اسامه" فرزند مرسی گفت که به منظور روشن شدن سرنوشت پدرم و در اعتراض به بازداشت وی از تاریخ 3 جولای تا کنون، به دادگاه کیفری بین‌المللی شکایت خواهیم کرد.

"شیماء" دختر محمد مرسی در کنفرانسی مطبوعاتی که امروز (دوشنبه) برگزار شد، تظاهرات 30 ژوئن (9تیر) در مصر را "کودتای خونین نظامی" توصیف کرد و در بیانیه ای که به نمایندگی از خانواده مرسی قرائت کرد، ضمن محکوم کردن "تعدّی به آزادی" پدرش، رهایی فوری وی را خواستار شد.

از سوی دیگر محمد الدماطی نماینده کانون وکلای مصر نیز دستگیری مرسی را "ربایش" نامید و از جامعه مصر خواست در برابر این جنایت سکوت نکنند و به آن پایان دهند.

در همین حال تلویزیون مصر دقایقی پیش (عصر دوشنبه) اعلام کرد: دادستانی مصر، اخبار مربوط به حبس 15 روزه مرسی برای بازجویی از وی را تکذیب کرده است.

برچسب ها: مرسی ، خانواده ، الجزیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.