سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواب نصیر شلال:

از وضعیت به وجود آمده پشیمان نیستم / ورزش از چشمم افتاد

وزنه برداری المپیکی دسته 105 کیلو کشورمان گفت: در خصوص وضعیت و حواشی به وجود آمده برای ما 5 المپیکی وزنه برداری ،‌اصلاً‌ پشمیان نیستم.

نواب نصیر شلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به قدری ورزش از چشمانم افتاده که دیگر به دنبال سود و ضرر نیستم به همین دلیل دیگر تمایلی به بازگشت به ورزش حرفه ای ندارم.

وی در ادامه افزود: از طرف دیگر آسیب دیدگی در ورزش حرفه ای به خصوص وزنه برداری بالا است ، اما سعی می کنم در هر کاری که مشغول هستم چه ورزشی و چه غیر آن موفق باشم و به نحو احسن وظیفه ام را انجام دهم.

وزنه بردار المپیکی کشورمان در خصوص پذیرفتن پیشنهاد تیم وزنه برداری ملی حفاری خاطر نشان کرد: از سوی مدیر تیم ملی حفاری پیشنهادی ارائه شد اما هنوز قراردادی بسته نشده است.

وی در ادامه گفت: تقریباً تمام مدیران تیم های لیگ وزنه برداری درحال قرارداد بستن با مهره های سال قبل خود هستند حال امکان دارد یک تیمی دیرتر یا زودتر اقدامات خود را در این زمینه انجام بدهند.

نصیر شلال در خصوص آمادگی فعلیش اشاره کرد: از سطح آمادگی خوبی برخوردار هستم و فکر رکورد زدن در مسابقات لیگ وزنه برداری را ندارم و تمریناتم را در 2 وعده صبح و عصر پیگیری می کنم.

وزنه بردار المپیکی دسته 105 کیلو کشورمان در انتها افزود: دیگر در قید و بند ورزش نیستم و انتظار ندارم کسی برایم کاری بکند.
در حال حاضر از کشورهای خارجی پیشنهاد دارم که این خودش زنگ  هشداری برای مسئولان کشورمان است که یادشان نرود حس مسئولیت و احترام 2 طرفه باشد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.