سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

تولید 22 نوع الکترود در کارخانه الکترود شیراز

مدیر عامل شرکت الکترود شیراز گفت: با تولیدات این کارخانه نیاز کشور به این الکترودها برطرف شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، الکترودهای تخصصی صنعت نفت در شیراز با یک پنجم قیمت محصول خارجی وارداتی تولید شد.

نگهدار حقیقت با بیان اینکه فرآیند تولید این نوع الکترودها به لحاض اهمیت و حساسیت کاربرد آنها در صنایع نفت بسیار خاص است گفت: تولید الکترود در این کارخانه بر اساس آخرین استاندارهای روز جهان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای طراحی و ساخت واحد های پتروشیمی و پالایشگاهی کشور است افزود : الکترودهای تولیدی این کارخانه تاکنون در بیش از 44 طرح بزرگ صنعت نفت با موفقیت استفاده شده است.

مدیر عامل شرکت الکترود شیراز ادامه داد : علاوه بر آن بسیاری از سازندگان و شرکتهای مطرح ساخت تجهیزات صنعت نفت کشور نیز از الکترودهای تولیدی این کارخانه استفاده می کنند و محصولات الکترود شیراز در فازهای مختلف پارس جنوبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود : تاکنون تاییدیه های مختلفی توسط شرکتهای زیر مجموعه وزارت نفت در خصوص کاربرد این الکترودها در یافت کرده ایم.

نگهدار حقیقت با اشاره به اینکه حدود 70 درصد مواد اولیه تولید الکترود در کشور تامین می شود گفت : قیمت تمام شده محصولات در مقایسه با نمونه مشابه خارجی بسیار ارزان تر و یک پنجم قیمت محصول خارجی است.

وی با بیان اینکه این کارخانه قدیمی ترین مجموعه سازنده الکترود کشور محسوب می شود گفت : علاوه بر تولید الکترودهای صنعت نفت ،22 نوع الکترود در این کارخانه تولید می شود که در صنایع مختلف ، نیروگاهها و صنعت ساختمان کاربرد دارند./س

برچسب ها: تولید ، کارخانه ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.