سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری با شرکت اپتک هند و توانمند سازی در حوزه آی تی

مدیر عامل شرکت اپتک هند از همکاری این شرکت با نهادهای ایرانی به منظور توانمندسازی افراد در حوزه فناوری اطلاعات و آی تی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نیناد کارپ در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شرکت گسترش توسعه انفورماتیک ایران و شرکت اپتک هند گفت: شرکت اپتک 25 سال است که در حوزه آی تی در 40 کشور دنیا فعالیت دارد و به عنوان یکی از برندهای مهم در این حوزه محسوب می شود.

وی در ادامه به برخی اقدمات بین المللی این شرکت اشاره و تصریح کرد: دولت های ویتنام و چین و پاکستان یا شرکت اپتک به عنوان شرکت برتر در حوزه آی تی همکاری داشته اند هم چنین در کشور روسیه و در دانشگاه های مطرح آن نیز اپتک با در اختیار داشتن دفتری به منظور فعالیت جایگاه ویژه ای دارد و به طور کلی می توان گفت: فعالیت این شرکت از شرق تا غرب آسیا و با موسسات مختلف ارزیابی نظیر BCS و مراکزی در استرالیا گسترده است.

مدیر عامل شرکت اپتک هند در ادامه به فعالیت این شرکت در ایران پرداخت و تصریح کرد: مسئولان اپتک در صدد توسعه روابط با ایران در زمینه ارتقای مهارت و توانمندسازی نیروی کار در حوزه آی تی هستند تا از این طریق کارشناسان  ایرانی این حوزه، توانمندی های کسب شده را به سایر کشورها منتقل کنند و در این زمینه آمادگی هر گونه همکاری با ایرانی ها را در جهت دستیابی به جایگاه واقعی شان داریم.

کارپ در خصوص تعهدات اپتک در تفاهم نامه سه جانبه نیز افزود: معرفی کارآموزان آموزش دیده موضوع تفاهم نامه، ارائه گواهینامه رسمی مورد تایید اپتک به کارآموزانی که حد نصاب قبولی را کسب کرده و بر اساس استانداردهای اپتک آموزش های لازم را فرا گرفته اند از جمله تعهدات شرکت اپتک است.

مدیر عامل شرکت اپتک خاطر نشان کرد: ارائه منابع آموزشی و کمک آموزشی به شرکت گسترش و سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور بر اساس استانداردهای توافق شده و در صورت نیاز با شرایط مورد توافق طرفین و ارائه آموزش های تخصصی به مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و شرکت گسترش با مشارکت مالی سازمان، شرکت گسترش و اپتک و اعطای گواهینامه اپتک بر اساس توافق طرفین از دیگر تعهدات اپتک است./ف

برچسب ها: هند ، آی تی ، کارپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.