سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تیم‌های کاراته قم آماده حضور در لیگ‌های کشور می‌شوند

تیم‌های کاراته استان قم در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش مردان و بانوان آماده حضور در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته مسابقات فصل جدید لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در حالی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که فدراسیون کاراته شرایط سنی تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها را اعلام کرده است.

شرایط سنی و وزنی شرکت کنندگان در لیگ‌های کاراته در حالی اعلام شد که مسابقات در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان‌ و نوجوانان به انجام می‌رسد و هر رده سنی به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شود که از جمله می‌توان به رقابت در سوپر لیگ و لیگ برتر بزرگسالان اشاره کرد.

همچنین در لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور برای دختران و پسران در بخش کومیته سنین 16 و 17 سال متولدین اول مهر ماه سال 1374 تا سی‌ویکم شهریور ماه سال 1376 مجوز عضویت در تیم‌ها را دارند در حالی که در بخش کاتا حداقل سن 14 سال است و بر این اساس متولدین اول مهر ماه سال 1374 تا سی‌ویکم شهریور ماه سال 1378 می‌توانند عضو تیم‌های شرکت کننده باشند.

رقابت‌های لیگ جوانه‌های کاراته باشگاه‌های کشور نیز در بخش کومیته گروه سنی 13 تا 15 سال ویژه متولدین اول مهر ماه سال 1376 تا سی‌ویکم شهریور ماه سال 1379 به انجام می‌رسد در حالی که در بخش کاتا حداقل سن 10 سال پیش بینی شده و کاراته‌کاهای متولد اول مهر ماه سال 1376 تا سی‌ویکم شهریور ماه سال 1382 مجوز حضور در تیم‌های لیگی را دارند./س

برچسب ها: قم ، تیم ، کاراته ، آماده ، لیگ ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.