سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تیم فوتسال گیتی پسند از قهرمانی در آسیا دفاع می‌کند

سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند گفت: از قهرمانی در آسیا دفاع می‌کنیم نیاز این تیم به حسین طیبی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اصلی‌ترین دلیل مخالفت این باشگاه با حضور طیبی در لیگ روسیه بوده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدحسین عراقی‌زاده ، در خصوص دلایل مخالفت باشگاه گیتی‌پسند با جدایی حسین طیبی از این تیم و حضورش در لیگ روسیه، اظهار داشت: طیبی با ما قرارداد سه ساله‌ای دارد و دو سال از قراردادش با باشگاه باقی مانده بود. همچنین باشگاه گیتی پسند برای خودش یکسری اهداف تعریف کرده که مهمترین آن قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌های مختلف در مسابقات امسال نسبت به سال قبل با امکانات و بازیکنان قدرتمندتری حاضر خواهند شد، قرار شد ما هم با تیم خوبی به این مسابقات برویم تا حداقل از قهرمانی‌مان دفاع کنیم و به عنوان نماینده ایران یک قهرمانی دیگر برای ایران به دست بیاوریم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند ادامه داد: با توجه به این مسئله، با حضور طیبی در تیم روسی موافق نبودیم، هرچند این بازیکن خودش اصرار داشت با شرایطی که دارد به روسیه برود. با این حال وی بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه، شرایط را درک کرد و دو طرف به توافق رسیدند که وی در اصفهان بماند.

عراقی‌زاده در پاسخ به این سئوال که "آیا امکانش نبود طیبی بعد از جام باشگاه‌ها راهی روسیه شود"؟، خاطرنشان کرد: ما اصلا این گزینه را بررسی نکردیم چون ظاهرا مسابقات لیگ روسیه با مسابقات جام باشگاه‌ها تداخل دارد و به همین خاطر امکان این نبود که طیبی بعد از مسابقات آسیایی به روسیه برود.

وی یادآور شد: البته مسابقات جام باشگاه‌های آسیا میدان خوبی است تا بازیکنان خودشان را نشان داده و بتوانند پیشنهادهای بهتری هم به دست آوردند. بخصوص اینکه محمد طاهری و حسین طیبی در مسابقات آسیایی هم جزو کاندیدهای بهترین بازیکن بودند و در حال حاضر مورد توجه تمام کشورها قرار دارند.

سرپرست فوتسال گیتی پسند در پایان با بیان اینکه گیتی پسند بازیکن دیگری را جذب نخواهد کرد، درباره سرنوشت تیم فوتسال گیتی پسند نوین گفت: کرمانشاه جدی‌ترین گزینه خرید امتیاز گیتی پسند نوین است. قرار است این هفته جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود و در صورت توافق نهایی، گیتی پسند نوین به کرمانشاه واگذار می‌شود/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.