سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامش القصير و بازگشت مردم به خانه هايشان

به دنبال بازگشت شمار زيادي از اهالي القصير در ريف حمص به منازل خود، اوضاع اين شهر به حال عادي بر مي گردد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ برخي خدمات براي اهالي شهر تامين شده است اما هنوز کمبودهايي در ارائه برخي خدمات وجود دارد. 

اهالي شهر از مقامات ذيصلاح خواستند به مشکل آب و برق در اين شهر رسيدگي کنند. در گزارشي درباره اوضاع در القصير آمده است: بسياري از اهالي القصير به منازل خود بازگشته اند و مغازه داران نيز با وجود کمبودهاي زيادي که وجود دارد، مغازه هاي خود را بازگشايي کرده اند. آب و برق مهمترين کمبودهاي مردم القصير به شمار  مي روند. 

گزارشگر ادامه داد: تلاش براي پاکسازي خيابان ها و کوچه هاي شهر از آثار درگيري ها ادامه دارد. يکي از فروشندگان در القصير مي گويد: حدود دو سال بود که به سبب حوادث مغازه هاي خود را بسته بوديم اما اکنون اوضاع عادي است و خريد و فروش تا حدودي رونق گرفته است. 
ديگر شهروند اهل القصير مي گويد: مهمترين کمبودهاي ما آب و برق است. 

مراجع دولتي در القصير نيز مي کوشند در حد امکان خدمات مورد نياز را به اهالي ارائه کنند. مراکز درماني هم مي کوشند در حد توان خدمات اوليه درماني را در اختيار شهروندان قرار دهند. در پايان گزارش آمده است: برقراري امنيت و آرامش در القصير بزرگترين مشوق مردم براي بازگشت به منازل خود بوده است. 

برچسب ها: آرامش ، القصیر ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.