سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

حضور 14 کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور 14 کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خبر داد.

قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان با دعوت از 33 آزادكار آغاز می شود.

وی تصریح کرد:این اردو در حالی در تهران برگزار می شود که بیشترین تعداد دعوت شده به تیم ملی را کشتی گیران مازندرانی تشکیل می دهند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران افزود:دومین اردوی تیم ملی كشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان روزهای 3 تا 18 مرداد ماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می شود.

قادری درباره کشتی گیران دعوت شده مازندرانی گفت:مسعود اسماعیل پور،بهنام احسان پور و عباس دباغی در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی، غلامرضا عبدالله پور و ایمان رحمانی زاده در 66 کیلوگرم، عزت الله اکبری و سید جعفر قاسمی در 74 کیلوگرم،محمد حسین محمدیان و صابر امامقلی پور در 84 کیلوگرم،رضا یزدانی در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی،خشایار دهستانی و مصطفی مظلومی در 120 کیلوگرم به عنوان 14 کشتی گیر مازندرانی در این اردو هستند.

وی افزود:در این اردو مجید محمدی از مربیان مازندرانی در کادرفنی تیم ملی نیز حضور دارد.

قادری تصریح کرد:رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان درسال 2013 میلادی روزهای 24 تا 31 شهریورماه به میزبانی مجارستان در شهر بوداپست برگزار می شود./س

برچسب ها: کشتی گیر ، اردو ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.