سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خانه کارگر 5 گزینه را برای وزارت کار به حجت الاسلام والمسلمين روحانی پیشنهاد کرد

عضو خانه کارگر گفت:‌ خانه کارگر حسین کمالی، علی‌ ربیعی،‌ مهدی کرباسچیان، تقی‌پور و مشیریان را برای تصدی وزارت کار به رئیس‌جمهور منتخب پیشنهاد داد.

"حسن صادقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر که خانه کارگر 5 گزینه خود را برای وزارت کار و امور اجتماعی به "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" پیشنهاد کرده است، ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهد کار و اشتغال بر وفق مراد باشد و جامعه کارگری را در همه برنامه‌ها در کنار خود ببیند باید فرق متخصص و کاردانی را برای این وزارتخانه انتخاب کند.  
 
عضو شورای مرکزی خانه کارگر ادامه داد: وزارت کار مجموعه‌ای چند وجهی است که شاید به اندازه 4 وزارتخانه وسعت داشته باشد و فردی که برای تصدی این وزارتخانه انتخاب می‌شود باید تجربه و اندوخته کاری خوبی در این زمینه داشته باشد و این حوزه را بشناسد.  
 
وی تاکید کرد: وزیر کار باید اهل تعامل باشد و گفتمان را برای حل مشکلات به عنوان یک اصل مدنظر خود قرار دهد بنابراین با توجه به این نکات مهم خانه کارگر مجموعه نقطه‌نظرات خود را به رئیس‌جمهور منتخب ارائه کرده و 5 نفر یعنی حسین کمالی، علی ربیعی، مهدی کرباسچیان، تقی‌پور و مشیریان را برای تصدی این وزارتخانه پیشنهاد کرده‌ایم.  
 
صادقی با بیان اینکه این افراد دارای تخصص و تجربه کافی در این زمینه هستند، ادامه داد: ما جلساتی را با این 5 نفر برگزار کرده‌ایم و شناخت کافی از آنان داریم و امتحان خود را پس داده‌اند.  
 
این فعال اصلاح‌طلب گفت:  پرچم وزارت کار باید سفید باشد و نباید این وزارتخانه سیاسی شود.  
 
صادقی همچنین از درخواست این حزب برای دیدار با "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" خبر داد. 

انتهای پیام/   

برچسب ها: صادقی ، خانه ، کارگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.