سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه فراکسيون اهل سنت در محکوميت هتک حرمت به بارگاه مقدس حضرت زينب(س)

اعضاي فراکسيون اهل سنت مجلس شوراي اسلامي، بيانيه‌اي را در محکوميت هتک حرمت بارگاه مقدس حضرت زينب(س) در سوريه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ فراکسيون اهل سنت مجلس شوراي اسلامي، در نشست امروز بهارستان (دوشنبه 31 تيرماه) در واکنش به هتک حرمت مرقد و بارگاه مقدس حضرت زينب(س) بيانيه‌اي صادر کرد که متن آن به شرح زير است:

رياست محترم مجلس شوراي اسلامي؛
جناب دکتر لاريجاني
سلام عليکم

رخدادهاي امروز خاورميانه و کشورهاي اسلامي حاکي از برنامه‌ريزي‌هاي دشمن اسلامي براي ايجاد اختلاف بين برادران شيعه و سني مي‌باشد که رفع آن هوشياري، عقلانيت، همدلي و هم‌گفتاري تمام مسلمانان دنيا را مي‌طلبد.

حمله مسلحانه به مرقد و بارگاه حضرت زينب (س) و هدف قراردادن شان، منزلت و جايگاه خليفه دوم مسلمانان، زنگ خطري را به صدا در مي‌آورد که دشمنان اسلام خواب آن را ديده‌اند.

ما نمايندگان عضو فراکسيون اهل سنت مجلس شوراي اسلامي، هرگونه آزار، توهين و بداخلاقي نسبت به مقدسات  اهل تسنن و تشيع را دقيقا هدف قراردادن اسلام ناب محمدي قلمداد کرده و به شدت محکوم مي‌نماييم.

همچنين، از مقامات قضائي کشور برخورد جدي و قابل قبولي با شرکت ايرانسل که عامل توهين به خليفه دوم مسلمانان که برخلاف ديدگاه‌هاي ارزشي رهبر عظيم‌الشان مي‌باشد را از صميم قلب خواستاريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فراکسیون ، هتک ، حرمت ، اهل ، سنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.