سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کمک 3.7 میلیارد تومانی حامیان به ایتام زیرپوشش کمیته امداد کردستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان، از کمک سه میلیارد و 700 میلیون تومانی حامیان به ایتام زیرپوشش کمیته امداد در این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبر نگاران سنندج،  رحیمی در نشست هم‌اندیشی با حامیان ایتام در سنندج، گفت: میزان کمک‌های حامیان در سه ماه نخست سال‌جاری هفت میلیون تومان بوده است.

وی از برنامه‌ریزی این نهاد در راستای جذب شش هزار حامی بومی و غیربومی تا پایان سال‌جاری برای ایتام زیرپوشش خبر داد و گفت: اعزام تیم‌های حامی‌یاب به استان‌های دیگر از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای تحقق این مهم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان در ادامه از نحوه هزینه‌کرد کمک‌های حامیان برای ایتام زیرپوشش اشاره کرد و گفت: کمک‌های حامیان در سرفصل‌های مختلفی مانند ساخت و بهسازی مسکن، کمک هزینه تحصیلی، خرید جهیزیه، کمک هزینه درمانی و غیره هزینه می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه کمیته امداد هیچ دخل و تصرفی در مبالغ پرداختی حامیان برای ایتام ندارد گفت: تنها رسالت امداد نظارت دقیق بر نحوه مدیریت درست هزینه‌کرد این کمک‌ها است.

وی از ساخت 110 واحد مسکونی برای ایتام زیرپوشش در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه شبکه‌های اجتماعی به منظور جذب حمایت‌های مردمی با هدف رفع مشکلات مختلف ایتام از مهم‌ترین اهداف این نهاد است./ب

برچسب ها: حامی ، هم اندیشی ، واحد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.