سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه خدمات شهري اسلام شهر خبر داد ؛

حيوانات موذي جمع اوري و اتلاف مي شوند

سرپرست خدمات شهري اسلامشهر از طرح مبارزه با حيوانات موذي (موش) در مناطق اين شهرستان خبر داد.

جعفري در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت: جمع آوري و اتلاف حيوانات موذي از طريق کارشناسان پيمانکاران در بخش خصوصي و با هماهنگي شبکه بهداشت و درمان صورت مي‌پذيرد.
وي امحا اين حيوانات را از طريق پخش سموم مجاز، طعمه گذاري، انسداد خروجي کلوني ها دانست و افزود: اين امر در مناطقي که پيشينه کلوني حيوانات موذي مي رود بيشتر است.
جعفري ادامه داد: بيشترين امحا حيوانات موذي (موش) به لحاظ تراکم جمعيتي به ترتيب در مناطق 1 و 2 و 3 و 4  و6 بوده ضمن اينکه اين موضوع در منطقه 6 به لحاظ قرارگيري در حريم و باغات کمتر است.
وي اظهار داشت: طرح مبارزه با حيوانات موذي به طور مستمر و حداقل هفته اي يکبار با هدف کاهش جمعيت موش و ممانعت از الودگي هاي زيست محيطي است ضمن اينکه به سبب فصل گرما و زاد و ولد در اين ايام امحا آنان ضرورت بيشتري مي يابد.
جعفري در پايان با تاکيد بر  اجراي اين امر توسط نيروهاي کارآزموده وکارشناس در بخش خصوصي خاطرنشان کرد: به جهت اتمام قرارداد حوزه معاونت شهري با پيمانکار، اين حوزه در شرف جذب پيمانکار است.
در تشريح اين خبر گفت: جمع آوري و اتلاف حيوانات موذي از طريق کارشناسان پيمانکاران در بخش خصوصي و با هماهنگي شبکه بهداشت و درمان صورت مي‌پذيرد./ف
برچسب ها: حوزه ، خدمات ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.