سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برنامه‌ريزي هدفمند در برنامه‌هاي معارفي رسانه ملي

مداقه، بررسي و برنامه‌ريزي جدي، سرلوحه برنامه‌هاي معارفي رسانه ملي است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مدير راديو معارف و دبير شوراي معارف معاونت صداي رسانه ملي در تشريح برنامه‌هاي ويژه ماه مبارك رمضان راديو معارف در گفتگوي خبري زنده جمعه شبكه قرآن و معارف سيما گفت: در برنامه‌هاي معارفي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، مداقه، بررسي و برنامه‌ريزي‌هاي جدي صورت مي‌گيرد.
حجت الاسلام محمد لطفي نياسر در ادامه محورهاي اصلي برنامه‌هاي راديو معارف در ماه رمضان را تشريح و افزود: راديو معارف را رسانه‌اي با مخاطبان خاص و عام مي‌باشد و سبك زندگي ديني و ترويج مناسك ديني دو محور اصلي برنامه سازي در ماه رمضان است.
دبير شوراي معارف صدا استفاده راديو معارف از تمام قالب‌هاي برنامه‌سازي از جمله جنگ، مسابقه، نمايش و مستند را از مشخصه‌هاي اصلي اين راديو در برنامه‌سازي ديني دانست و افزود: پيرو سخنان و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در استفاده از هنر در برنامه‌سازي معارفي، استفاده از تمام قالب‌هاي برنامه‌سازي در دستور كار راديو قرار دارد.
ايشان در بيان تفاوت راديو معارف با ديگر رسانه‌هاي ديني موجود گفت: با وجود گستره جغرافيايي-جمعيتي اين راديو كه در حدود 85 درصد كشور را در برگرفته، مشخصه راديو معارف در اين است كه گستره ماموريتي آن، حوزه معارف اسلامي اعم از سياسي- حكومتي، فردي- اجتماعي، اخلاقي و.. مي باشد كه با شروع به كار كانال نداي اسلام كه بخش انگليسي راديو معارف است نشر معارف اسلامي در بعد بين المللي نيز صورت مي‌گيرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.