سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

دعوت دوکشتی گیر کرمانشاهی به مرحله پایانی اردوی تیم جوانان

33 کشتی گیر به مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان دعوت شدند که در میان دعوت شدگان نام دو کشتی گیر کرمانشاهی نیز به چشم می خورد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرزاد کولیوند  و  سمیر یاوری دو کشتی گیر جوان کرمانشاهی هستند که به مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم کشتی آزاد جوانان دعوت شده اند.

کولیوند و یاوری هر دو در وزن 60 کیلوگرم کشتی می گیرند و باید خود را برای شرکت در مسابقات جهانی بلغارستان آماده کنند.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران از سوم مرداد در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز می شود.

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران خود را برای مسابقات جوانان جهان که در روزهای 23 تا 26 مرداد در صوفیه بلغارستان برگزار می شود، آماده می کند.

همچنین اسامی کشتی گیران دعوت شده به مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان اعلام شد که در میان آن ها نام دو کشتی گیر کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

مسعود حیدریان و جعفر دلیری دو کشتی گیر کرمانشاهی هستند که به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور دعوت شده اند.

در وزن 74 کیلوگرم که حیدریان نیز حضور دارد چهار کشتی گیر دیگر از جمله صادق گودرزی و در وزن 96 کیلوگرم نیز که دلیری در آن کشتی می گیرد افرادی نظیر رضا بزدانی و حسن رحیمی نیز به اردو دعوت شده اند.

مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در روزهای سوم تا 18 مرداد ماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 24 تا 31 شهریور ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.