سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعا نويس مشهد دستگير شد

فردی که با شیوه های فریبکارانه با ادعای حل کردن مشکلات و گرفتاری ها از شهروندان در منطقه سیدی مشهد کلاهبرداری می کرد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با بیان این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی از شهروندان در منطقه سیدی مشهد با رمالی و دعانویسی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیدمشکی، افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و بررسی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه فرد رمال را که مردی میانسال بود حین ارتکاب جرم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او مقداری آلات و ادوات رمالی کشف و ضبط کردند.

وی با بیان این که متهم انگیزه خود از این کار را بیکاری و کسب درآمد برای معیشت خود عنوان کرده است عنوان داشت: با توجه به اعترافات متهم در خصوص اغفال و کلاهبرداری از ده ها نفر، شهروندانی که مورد سوء استفاده این شخص قرار گرفته اند می توانند به منظور شکایت از متهم و تکمیل پرونده وی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و هر گونه اطلاعاتی در این خصوص را با ستاد خبری پلیس آگاهی به شماره 2183700 اعلام کنند.

سرهنگ بیدمشکی، در خاتمه خاطر نشان کرد: اعتماد بی جا و بی مورد به افراد که ادعای رفع مشکلات مردم را دارند به جای حل مشکل، مشکلی به مشکلات آن ها می افزایند.

خرافه پرستی و خرافه گویی از آن جایی شروع می شود که افراد به جای پیگیری و یافتن علت مشکلات و توجهات علمی رو به عوامل خرافی می آورند و قطعاً افراد فرصت طلب و شیاد نیز از این فضا سوء استفاده می کنند.

برچسب ها: رمال ، کلاهبرداری ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سپیده
۱۸:۳۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
خبر رومیخونیم درست. اما اطلاعاتی اضافه نمیشه چون اسمی گفته نمیشه که بدونیم این کلاهبردارهمونی هست که میریم پیشش.
منم میتونم هزارتا ازاین خبرا بنویسم.
سحر
۱۹:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۲
افراد زیادی هنوز در سطح مشهد به عنوان رمال پولهای زیادی از مردم ساده لوح میگیرند باید جدی تر برخورد شود