سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفري به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد در پيچ و خم مشكلات مالي

متاسفانه آخرين وضعيت تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد روشن نيست و زمان زيادي به علت نبود پشتيباني مالي مجلس سپري شده است.

قاسم جعفري عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: موضوع تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد چندين مرتبه در صحن علني مجلس تذكر داده شده است اما هنوز كار به كندي پيش مي‌رود و نتيجه‌اي از آن حاصل نشده است.

نماينده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس در ادامه گفت: وقتي تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد در صحن علني مجلس راي آورده و به تصويب رسيده است قانون بوده و لذا عمل به قانون بايد به درستي انجام شود.

وي با بيان اينكه درست نيست به علت وجود مشكلات اداري و مالي تاخير 3-4 ماهه در اين موضوع ايجاد شود، خاطر نشان كرد: اجراي اين طرح 6 ماهه بود اما با گذشت 6 ماه اول و گذشت چند ماه از 6 ماه دوم هنوز گزارش و نتيجه روشني از تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد در دست نيست.

جعفري تصريح كرد: هم‌اكنون بالغ بر 400 مركز واحد دانشگاه آزاد در كشور داريم و زمان بازرسي و تحقيق از اين مراكز به خودي خود بسيار طولاني خوهد بود كه اين تعلل‌ها آن را بسيار طولاني‌تر خواهد كرد.

وي در پايان يادآور شد: نمايندگان بايد وظيفه خود را در زمينه تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد بدانند و اگر مشكلاتي در پشتيباني اين طرح وجود دارد در صحن علني مطرح كنند تا مشكل حل شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.