سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع تصویر برداری " آفتاب امید"

تصویر برداری اپیزود "آفتاب امید" از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ویژه رمضان 92 برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، فیلمنامه این اپیزود به قلم  داریوش روحی نگارش یافته است و خلاصه داستان آن درباره سهراب جوانی‌ سی ساله و مجرد است که به تازگی مبتلا به سرطان خون می شود  او که از درمان بیماری‌اش ناامید شده فقط با اصرار مادرش به شیمی درمانی ادامه می‌دهد.

در یکی از این جلسات با دختر جوانی بنام سیما روبرو می‌شود که دور و بر بیماران سرطانی می‌پلکد و به آنها امید می‌دهد. سهراب با او جدل دارد که چرا امید واهی به کسانی می‌دهد که چیزی از زندگی‌شان باقی نمانده.

در این بین سهراب متوجه می‌شود که خود سیما نیز به سرطان مبتلا بوده و با امید و اراده توانسته بر آن غلبه کند. همین امر سهراب را مشتاق می‌کند تا بداند سیما چگونه توانسته این مهم را به انجام برساند. سهراب تحت تعالیم سیما ،اقدامات گام به گامی را برای مبارزه با سرطان آغاز می‌کند. در طول این مدت سهراب به لحاظ عاطفی نیز به سیما وابسته می‌‌شود.

زحمات سیما نتیجه می‌دهد و سهراب موفق می‌شود سرطان را به زانو در بیاورد. او که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجد تصمیم می‌گیرد از سیما خواستگاری کند. اما سیما بی‌آن که جوابی به این درخواست بدهد بی‌نام و نشان می‌شود و.... 

بنا بر این گزارش ، متین ستوده در نقش سیما، بابک انصاری در نقش سهراب،صفا آقاجانی در نقش مادر، شبنم معززی در نقش خانم حاتمی، ویدا شهشهانی در نقش سرطانیِ دوم،  تینا خزائی در نقش سرطانی اول، ایرج یاوری‌فر در نقش میرزائی، آیدین مهدوی در نقش مهدی، پیمان صادقی در نقش دکتر بازیگران این اپیزود هستند. 

سایر عوامل در ساخت این اپیزود عبارتند از مشاور نویسنده : محمد محمودسلطانی‌، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوینگر: روح‌الله هاشمی، مدیر تولید: محمدعلی محمودی، صدابردار: حمیدرضا یارندپور، صداگذار: محمدعلی درگاهی،طراح صحنه و لباس: قاسم مربی،طراح گریم: خاطره خاشعی، عکاس: نرگس مقدسی./ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.