سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی دایی پس از ثبت قرار داد در هیئت فوتبال:

از ماندن رویانیان خوشحالم / رضایت‌نامه انصاری‌فرد حاضر است

علی دایی با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را به صورت رسمی با تیم فوتبال پرسپولیس ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی لحظاتی پیش برای ثبت قر ارداد خود با تیم فوتبال پرسپولیس وارد هیئت فوتبال استان تهران شد.
 
این در حالی بود که دایی تنها به هیئت فوتبال آمده بود و نکته جالب این که سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با ماشین گران قیمت خود وارد هیئت فوتبال شد.
 
علی دایی پس از ثبت قرارداد در هیئت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدا را شکر ما کارمان را از 2 ماه قبل آغاز کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. قرارداد من با پرسپولیس یک ساله است.
 
دایی در مورد رویانیان و ابقا شدن وی در سمت مدیرعاملی پرسپولیس گفت: در این مدت خیلی برای تیم ما تنش ایجاد کردند و روحیه بازیکنانمان را تضعیف کردند و سعی کردند پرسپولیس را به چالش بکشانند. من بارها به مسئولان گفتم اگر ماندن رویانیان اشتباه است، آمدن اواز ابتدا اشتباه بود. برکناری او در این شرایط کار اشتباهی است. زیرا رویانیان چند سال است که در پرسپولیس مشغول کار است و برنامه‌های خاص خودش را دارد که فقط با ماندن وی می توان شاهد ثمره این برنامه‌ها بود.

وي در ادامه افزود: از اينکه رويانيان در پرسپوليس ماندگار شدخوشحالم.
 
دایی در مورد جدایی کریم انصاری فرد از پرسپولیس گفت: من در این مورد بارها صحبت کردم و نمی‌خواهم بیش از این، اين جریان را ادامه دهم. کریم دیگر بازیکن ما نیست و خواستار دریافت رضایت نامه است.

سرمربي تيم پرسپوليس افزود: آن طور که من خبر دارم رضایت نامه او برای حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز حاضر شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: من به هواداران قول قهرمانی نمی‌دهم چون ليگ برتر عرصه‌ای است که هیچ چیز در آن قابل پیش بینی نیست و دوست ندارم حرفی بزنم که در اینده شاید نتوانیم آن را عملی کنیم.
 
دایی در انتها گفت: من نظری نسبت به نقل و انتقالات تیم رقیب یعنی استقلال ندارم و درباره تیم خودم می‌توانم این طور نظر دهم که پرسپولیس برای فصل بعد تیم خوبی بسته است./زر
برچسب ها: دایی ، قرارداد ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.