سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرگو به تهران باز می گردد

گروگان های آمریکایی 13 آبان 1357 می خواهند با زره های آهنی به تهران برگردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یکی دیگر از محصولات کمپانی سونی که در کمیک کان 2013 شرکت دارد، یک بازسازی از نسخه ی قدیمی فیلم پلیس آهنی می باشد . این کمپانی برای شروع ویدیویی تبلیغی از کارکتر پلیس آهنی پخش کرد. این ویدیو با ساموئل ال جکسون شروع شد، که در نقش ماموری کمپانی نظامی" نو واک" صحبت می کرد و پروژه ای بنام صلح و آرامش و آزادی در خارج از کشور را معرفی می کند و پس از آن ماشین های جنگی عملیاتی را آغاز می کنند که "عملیات آزادی تهران" نامیده شده است.


در همین میان گزارشگری تعریف می کند:" اینجا جایی ست که محلیها رباتها را در آغوش می گیرند." همچنین در ادامه می گوید که مردم باید در صف بایستند تا اسکن شوند و پس از آن" نو واک" اعلام می دارد چرا ما نباید از این روبات ها در داخل خانه ها استفاده کنیم.





مدتی بعد کنگره ای نشان داده می شود که سازنده ی اسلحه ها" ریموند اسلرز" با بازی " مایکل کیتون" می گوید با گذاشتن روبات ها در خیابان باعث خواهیم شد تا انسان ها نجات پیدا کنند و بلافاصله بعد از آن این ماشین های جنگی از کار می افتن و شروع می کنند به کشتن شهروندان تهران، با پخش این ویدیو فروشنده های این اسلحه اعلام می کنند که این ماشین ها هیچگونه احساسی ندارند. یکی از نمایندگان مجلس سنا می پرسد:"اگر این ماشین ها کودکی را به قتل برسانند ، اونوقت چی احساس می کنند ؟"
و در جواب " ریموند اسلرز"  می گوید: "هیچ چیز."

برچسب ها: سینما ، بازی ، گروگان ، آرگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.