سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ به مدت 4 روز؛

سومین نمايشگاه تجهیزات ساختمانی برگزار می شود

سومین نمايشگاه سنگ، نما،کاشي، سراميک، چینی آلات بهداشتی ساختمان، تجهيزات و ماشين آلات مربوطه از یکم تا چهارم مردادماه در محل دائمی نمایشگاههای قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مجتبی علیشاهی اظهارداشت: در این نمایشگاه 30 شرکت گوناگون سنگ، نما و کاشی كه بيشتر آنها داخلي هستند با پوشش فضاي هزار متر حضور دارند.
وی با اشاره به حضور شرکت‌های تولید خارج از استان در این نمایشگاه ابراز داشت: در این نمایشگاه دو غرفه از اصفهان، یک غرفه از کاشان، و یک غرفه از محلات و تهران حضور دارند و سایر غرفه‌های این نمایشگاه به شرکت‌های داخلی اختصاص دارد.
مدیر برگزاری سومین نمايشگاه سنگ، نما،کاشي، سراميک، چینی آلات بهداشتی ساختمان، تجهيزات و ماشين آلات مربوطه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 18 تا 24 برای بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در انتهای خیابان خاکفرج جنب سازمان جوانان مراجعه و از اين نمايشگاه بازديد كنند.
وي به معرفي برترين‌ها در این نمایشگاه اشاره و بيان كرد: از كلينيك صنعتي GSK که یکی از کلینیک های موفق در کشور است دعوت شده تا با در نظر گرفتن استانداردها و اصول علمي بهترين برندها معرفي شوند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.