سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رنگ مدالم در مسابقات جهانی طلایی است

دارنده سه مدال نقره مسابقات برون مرزی سال 2013 گفت: تمام تلاشم این است که رنگ مدالم در مسابقات جهانی امسال طلایی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هادی علیزاده‌پورنیا اظهار داشت: در فینال رقابت‌های آسیایی و همچنین مسابقه پایانی پیکارهای دانشجویان جهان به حریفانی برخورد کرده‌ام که بالاتر از من در رده‌های اول و دوم رده‌بندی فدراسیون جهانی کشتی قرار دارند.

وی ادامه داد: رومن ولاسف روسیه‌ای نفر اول رده بندی فدراسیون جهانی کشتی در سال جاری میلادی است و قهرمان کشتی فرنگی اروپا در وزن 74 کیلوگرم به شمار می‌رود که حریف من در مسابقه پایانی این وزن در رقابت‌های دانشجویان جهان بود.

کشتی گیر پرافتخار استان قم اضافه کرد: همچنین رقیب من در مسابقه نهایی وزن 74 کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی هندوستان کیم هیون‌وو قهرمان المپیک 2012 لندن از کشور کره جنوبی بود که کشتی بسیار سختی انجام دادم.

وی ابراز داشت: با این حال تمام تلاشم را مقابل هر دو حریف سرشناس خود انجام دادم ولی نتیجه به نفع آنها شد، ولی هرگز ناراحت و نگران نیستم و یک بار دیگر تمام توان خودم را به کار می‌گیرم تا در رقابت‌های جهانی از سد آنها عبور کنم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار نهایی حریف من مورد حمایت تماشاگران روسیه‌ای حاضر در سالن بود و اتفاقات نیز به نفع او رقم می‌خورد با این حال باخت در این دیدار را توجیه نمی‌کنم و وعده من و این کشتی گیر در مسابقات جهانی خواهد بود که بتوانم این باخت را تلافی کنم./س

برچسب ها: قم ، رنگ ، مدال ، علیزاده ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.