سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهي 870 ميليارد توماني بيمارستان‌ها به 10 بخش دارويي اول كشور

بيمارستان‌ها بدهي بسيار سنگيني به شركت‌هاي توزيع دارند كه اين امر موجب مي‌شود تا از ارسال دارو به اين بيمارستان‌ها جلوگيري شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دكتر صالحي مدير عامل پخش داروي هجرت از وجود 225 ميليارد تومان دارو در اين پخش خبر داد و گفت:‌ از تعداد گفته شده 150 ميليارد تومان در تهران مابقي در شهرستانهاست و در هر زماني كه شهرستان‌ها اعلام نياز كنند براي آنها ارسال خواهد شد.



وي در ادامه افزود: اين ميزان دارو بيش از 2.5 برابر فروش دارو است و هم اكنون ذخيره دارويي بيش از 2 ماه و نيم در مجموعه شركت هجرت موجود است.

وي با بيان اينكه وضعيت دارو مناسب است گفت: مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد و آرامش به بازار دارويي بازخواهد گشت.

وي در ادامه افزود: به هيچ عنوان داروهاي  موجود در انبار نگه داشته نمي‌شوند اما بيمارستان‌ها بدهي بسيار سنگيني به شركت‌هاي توزيع دارند و مجموعه بيمارستان‌ها و مراكز دولتي به 10 پخش دارويي اول كشور بالغ بر 870 ميليارد تومان بدهي دارند كه اين امر موجب مي‌شود تا از دادن دارو به بيمارستان‌هاي بدهكار جلوگيري كنيم.

وي با بيان اينكه در حال حاضر ذخاير دارويي كشور خوب است گفت: اگر بخواهيم اين ذخاير ادامه پيدا كند بهترين حالت تزريق منابع مالي خوب در حوزه دولتي است تا بتواند واردات و ساخت دارو را در كشور تسهيل كند./ع2
برچسب ها: بیمارستان ، دارو ، تزریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.