سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نمایش آثار نفیس و خطی در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان قم گفت: آثار نفیس و خطی قرآنی در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید محمود حسینی در حاشیه نخستین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت گفت: شهر مقدس قم همواره به عنوان مرکز چاپ و نشر کتب دینی در کشور و در جهان اسلام مطرح بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فکری و فرهنگی در زمینه علوم قرآنی در استان قم، برگزاری این نمایشگاه را از ضرورت‌ها دانست و گفت: حدود 120 ناشر داخلی و خارجی و 60 واحد نرم افزارهای قرآنی در این نمایشگاه حضور یافته و کتب و نرم افزارهای دینی با موضوعات قرآن و اهل بیت(ع) را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان قم با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، صنایع دستی قرآنی، غرفه‌های کودک و نوجوان و موسسات و انجمن‌های هنری در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم خاطرنشان کرد: آثار نفیس و خطی قرآنی کتابخانه آیت الله‌العظمی مرعشی نجفی در این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت قم از جمله حضور قاریان برجسته و ممتاز بین المللی خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته، کتب و نرم افزارهای عرضه شده در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و حداقل 20 درصد تخفیف توسط ناشران عرضه می‌شوند.

نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید کنند./س

برچسب ها: قم ، نمایش ، آثار ، نفیس ، خطی ، قرآن ، عترت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.