سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بازیکنان فوتبال مازندران تیم های لیگ برتری خود را شناختند

در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور 60 بازیکن فوتبال مازندران تیم های لیگ برتری خود را شناختند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جاری از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تاکنون 60 بازیکن فوتبال مازندران برای حضور در باشگاه های مختلف با تیم مورد علاقه خود قرار داد ثبت کردند.

با توجه به اینکه قراراست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از دوم مرداد آغاز شود،در این بین برخی از بازیکنان مازندرانی با باشگاه‌های مورد علاقه خود قرارداد جدید امضا و برخی با باشگاه تمدید قرارداد داشتند.

بازیکنان فوتبال مازندرانی که در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با تیم‌های مختلف قرارداد امضا کردند،که تیم‌های پرسپولیس تهران،نفت تهران، صبای قم،راه آهن و سایپا کرج از بیشترین بازیکنان فوتبال مازندرانی بهره می‌برند.

امیدعالیشاه،مهرداد کفشگری،میثم حسینی،محمدعباس‌زاده،هادی نوروزی،مهرداد پولادی و محسن بنگر با پرسپولیس تهران،علی قربانی،مهرداد اولادی،علی نوریان،مرتضی پورعلی گنجی،حسین فتحی،میثم آقابابایی با نفت تهران،حنیف عمران‌زاده،فرهاد مجیدی با استقلال تهران،رحمان احمدی،امید ابراهیمی ،شجاع خلیل‌زاده،شهاب گردان و مرتضی اسدی،فرشید طالبی و میثم بائو با تراکتورسازی تبریز،روح‌الله عرب،مجید نورمحمدی و اویس کردجهان با ذوب آهن اصفهان،محسن یوسفی،اسماعیل صمدی و محمد احمد‌زاده و مهرداد اولادی،فریبرز گرامی با ملوان بندر انزلی،حامد فلاح زاده،رضا خالقی‌فر، میرهانی هاشمی،حامد نورمحمدی،رامین رضائیان، علی علی‌پور با راه آهن تهران، کیانوش رحمتی،مجید ایوبی،کریم اسلامی،مهدی حسینی،مجید غلام نژاد و حامد شیری با سایپا کرج،مرتضی پورعلی،مهدی مومنی،حامد رمضانی،مجید هوتن،سعید صادقی و مسعود حق‌جو با صبای قم،مهدی خیری با استقلال خوزستان،میلاد جهانی و مجتبی ترشیز با مس کرمان،امید خلیلی بهمن طهماسبی،بهنام عسگرخانی و مهدی نعمتی فجر سپاسی شیراز،حسین حسینی، ابوذر رحیمی و حسین کیانی مقدم با داماش گیلان و ... به عنوان بازیکنان فوتبال مازندرانی هستند که تاکنون با تیم‌های خود در فصل جاری قرارداد امضا کردند.

همچنین وضعیت محمد رضا خلعتبری دیگر بازیکن فوتبال مازندران که فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان حضور داشت و با عقد قراردادی یک ساله به تیم العجم امارات پیوست و با توجه به اینکه فدراسیون امارات خواستار برگزاری لیگ با نام خلیج عربی این بازیکن خواهان فسخ قرارداد با این باشگاه عربی است و مدیران پرسپولیس تهران نیز به دنبال جذب محمد رضا خلعتبری هستند و هنوز سرنوشت این بازیکن مشخص نیست.

با توجه به عقد 60 بازیکن لیگ برتری فوتبال مازندران در بین 16 تیم حاضر بازیکنان مازندران در 14 تیم لیگ برتری در فصل جاری حضور دارند.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دوم مرداد با حضور 16 تیم آغاز می‌شود./س

برچسب ها: بازیکن ، فوتبال ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.