سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تنها راه حاكميت اسلام در جهان، ارائه يك جامعه نمونه است

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور تنها راه حاكميت اسلام در جهان را ساختن و ارائه يك جامعه نمونه و معرفي اين الگو دانست و گفت: دشمن بديل اين الگوي عملي اسلام را ندارد.

سردار محمدرضا نقدي در آئين افتتاح طرح ولايت دانشجويي كشور در شهركرد افزود: استقرار حاكميت اسلام با جنگ سخت امكان پذير نيست و تبليغات ساده در برابر تجهيزات و امكانات استكبار جهاني نيز راه به جايي نمي برد و تنها راه غلبه در اين ميدان معرفي جامعه اي مبتني بر آموزه هاي اسلامي است.
وي افزود: آنچه كه غرب و دنياي استعمار با تمامي امكانات و تجهيزات تبليغاتي فاقد آن است برخورداري از يك جامعه الگوست.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در قالب حرف و نظرات ساده نمي توان اسلام را در جهان رواج داد، آنچه كه پيامبر (ص) در مدينه برپا كرد و در عرض چند دهه دنياي متمدن آن زمان به سمت و سوي آن جذب شد، جاذبه يك جامعه الگو بود.
نقدي گفت: تمدن علاوه بر جنبه سخت افزاري، جنبه نرم افزاري هم دارد كه پيامبر اسلام (ص) در جنبه نرم افزاري پيشرفت كرد و مدينه را الگو كرد.
وي اظهار داشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامی در ايران پيشرفت هاي بسياري در زمينه علوم زيست، سلول هاي بنيادي، دانش هسته اي، سدسازي، خودروسازي، توليدات سيمان، پتروشيمي، فولاد و پرتاب ماهواره به فضا در ايران رخ داده است.
نقدي يادآورشد: شتاب علمي ايران ۱۱ برابر شتاب علمي در جهان است كه بنا بر گفته دانشمندان در سال ۲۰۱۷، ايران رتبه چهار دنيا را از نظر علم و تكنولوژي از آن خود مي كند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: پيشرفت علمي تنها كمال و سعادت انسان ها نيست، آنچه كه بشر به دنبال آن مي گردد، عدالت و حقيقت است.
به گفته سردار نقدي، ارائه الگويي عيني كه جنبه نرم افزاري تمدن جهان شامل فرهنگ اسلامي و سبك زندگي اسلامي را در خود داشته باشد و مبتني بر حق، عدل و كمال انسان ها باشد، بهترين تبليغ است.
وي افزود:‌ بنا بر فرمايش مقام معظم رهبري درجنبه هاي نرم افزاري تمدن اسلامي، ايران هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده است.
سردار نقدي با تاكيد بر اينكه اصل پيشرفت ايران بايد در قالب تمدن اسلامي باشد، خاطرنشان كرد: در برابر هجمه هاي سنگين تبليغاتي و تهاجم فرهنگي دشمنان اسلام بايد اعتقادات و باورها، ارزش هاي اسلامي، رفتار و اخلاق را در مباني اسلام محكم تر كنيم.
وي گفت: در برابر تهاجم استعمار براي تخريب بنيان خانواده، حجاب و عفاف بايد سبك زندگي اسلامي تقويت شود. /س

برچسب ها: حاکمیت ، اسلام ، جامعه ، جهان ، نمونه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.