سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

فضای اقتصادی کشور باید به سمت تفکر «سیستم محور» تغییر کند

عضو هیات رییسه اتاق اصفهان گفت: این تفکر«خوب است» که یک کاری جدید در ساختار اقتصادی انجام دهیم یا سازمانی را ایجاد یا حذف کنیم باید جای خود را به تفکر سیستم محور بدهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان «ابوالقاسم سرتیپی»در دومین جلسه کمیته جوانان اتاق اصفهان افزود:بر اساس تفکر «خوب است»هر مسوول در کشور بر اساس سلیقه خود اقدام به ایجاد یا حذف ساختاری می کند و این در حالیست که بر اساس تفکر راهبردی باید خرد جمعی برای این موضوعات تصمیم گیری کند.

وی ناکامی های اقتصادی در چند سال اخیر را ناشی از توجه نکردن به اصول اساسی و برنامه محور عمل نکردن دانست و گفت: آگاهی نداشتن از مسایل روز یکی از عوامل عقب ماندگی کشور در دوران اخیر است و باید از تفکر نظام مند روز دنیا برای برنامه ریزی و اجرا استفاده کرد.

سرتیپی تاکید کرد:خرد جمعی امروز در جهان اقتصادی زمینه ساز بوجود آمدن شرکت های بزرگ بین المللی و توانمند شدن کشورها شده است و فرد گرایی به دست فراموشی سپرده شده است.

وی خطاب به جوانان بازرگان اتاق اصفهان گفت:نیروی جوان توام با تفکر جوان ، خود می تواند جایگزین مطمئنی برای مدیران فعلی بنگاههای اقتصادی باشند.

رییس کمیسیون طرح و برنامه اتاق اصفهان تشکیل کارگروه جوانان را بر اساس دیدگاه کارشناسی و بنچ مارک از اتاق های پیشرو بازرگانی عنوان کرد و گفت:رویکرد مسوولان اتاق اصفهان به جوانان پرورش نیروهای توانمند برای آینده است.

وی نبود همگرایی بین فعالان اقتصادی را یکی از چالش های مهم فضای کسب و کار استان برشمرد و گفت:اگر ظرفیت های جامعه برای همه افراد شناخته شود می توان شاهد ایجاد همگرایی و همدلی در فضای کسب و کار باشیم./ب

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.