سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

برکناری سرمربی فصل گذشته باشگاه پیام صنعت آمل

مدیر عامل تیم فوتبال پیام صنعت آمل( کاچیلا)،از قطع همکاری این باشگاه برای همکاری دوباره با حسین ولی نژاد سرمربی فصل گذشته این تیم در رقابتهای این فصل لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.

افشنگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:حسین ولی نژاد در فصل گذشته لیگ دسته سوم فوتبال کشور نقش مهمی در صعود تیم پیام صنعت آمل به رقابتهای لیگ دسته دوم داشت، اما دو طرف بر سرمسایلی به ادامه همکاری با هم به توافق نرسیدند.

وی تصریح کرد:ولی نژاد با تیم فوتبال پیام صنعت آمل( کاچیلا) برای یک فصل قرارداد داشته و با پایان یافتن مدت این قرار داد، دو طرف برای ادامه همکاری در فصل جاری به توافق نرسیدند

مدیرعامل تیم فوتبال پیام صنعت آمل ( کاچیلا) گفت:در حال حاضر باشگاه همکاری خود را با سرمربی فصل گذشته خود پایان داده و هم اکنون تمرینات آماده سازی این تیم زیر نظر محمود سورتیچی،رضا حاج اسبویی و حسین قزلسفلو پیگیری می شود.

افشنگ افزود:تمرینات آماده سازی تیم برای حضور در فصل آینده رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با جدیت در مجمتع ورزشی شهدای لیتکو این شهرستان ادامه دارد و بازیهای تدارکاتی نیز با نظر کادر فنی برگزار می شود.

تیم فوتبال پیام صنعت آمل در نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در سال گذشته و امسال جواز حضور در رقابتها لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را کسب کرد./س

برچسب ها: سرمربی ، پیام ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.