سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصر امروزدر کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی می شود؛

طرح نظام آموزش و تربیت فنی و حرفه ای/تمرکز فعالیت در حوزه های مهارتی وجود ندارد

امروز یکشنبه 30 تیرماه در جلسه عصر کمیسیون آموزش و تحقیقات طرح نظام آموزش و تربیت فنی و حرفه ای به منظور ایجاد تمرکز فعالیت در حوزه های مهارتی بررسی می شود.

دکتر رضا صابری، عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی طرح نظام آموزش و تربیت فنی و حرفه ای اختصاص دارد که این طرح توسط تعدادی از نمایندگان عنوان و مورد بررسی قرار گرفته است و با بیان آن در کمیسیون پس از اعلام نظر اعضا به مجلس ارائه خواهد شد.

وی گفت: یکی از مباحثی که در حال حاضر مطرح است توجه به این نکته است که در حوزه فعالیت های مهارتی و فنی و حرفه ای دارای تمرکزی واحد سیستم و فعالیت های مهارتی به دانشگاه علمی کاربردی سازمان فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای و سایر بخش ها مرتبط است لذا این طرح سعی دارد به یک تمرکز واحد در این بخش ها برسد.

وی با بیان اینکه در صورت تصویب این طرح نظام آموزش مهارتی نظم و انسجام بیشتری می یابد خاطرنشان کرد: در صورت رای آوردن این طرح در کمیسیون به صحن علنی مجلس می آید و مورد بررسی تمام نمایندگان قرار می گیرد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.