سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تحقق حماسه اقتصادی در گرو حمایت از فعالان عرصه اقتصادی

فرماندار اهر برضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعتی، خدماتی و معدن دراین شهرستان تأکید کرد و تحقق حماسه اقتصادی را در گرو حمایت از فعالان عرصه اقتصادی برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی در جمع سرمایه گذاران گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی باید تدابیر و برنامه ریزی لازم از سوی مسئولین دست اندرکار برای حمایت و پشتیبانی لازم از صاحبان طرح های تولیدی و صنعتی که راغب به سرمایه گذاری دراین شهرستان هستند صورت گیرد و نباید با سخت گیری بی مورد توسط برخی بانکها و ادارات مرتبط این افراد را دلسرد کنیم.

وی، تأکید کرد باید ادارات مرتبط و دست اندکار با تعریف سازو کارهای مناسب در تسهیل امور سرمایه گذاران و کمک مضاعف با آنها اقدام جدی نمایند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، خطاب به مدیران و روسای ادارات گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری یک نعمت است و تصریح کرد خدمت به مردم و ولی نعمتان انقلاب نعمت بزرگی است که خداوند به ما عنایت فرموده و باید از این فرصت در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم و حل مشکلات آنها تلاش نمائیم.

صدیقی، به ظرفیتهای موجود شهرستان در بخش کشاورزی، معدن، گردشگری اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه تلاشهای قابل توجهی در توسعه بخش کشاوری در پایاب سد ستارخان و سایر سدها صورت گرفته است. اما باید با سرمایه گذاری لازم در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی و جذب سرمایه گذاران دراین زمینه دغدغه کشاورزان را در یافتن بازار مناسب برای تولیدات باغی خود با ایجاد صنایع تبدیلی و کنسانتره رفع نمائیم.

این مقام مسئول همچنین حوزه معدن را یکی از زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مناسب برای این شهرستان عنوان کرد و وجود دهها معدن در شهرستان را فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تسریع در عملیات اجرایی معدن مس انجرد، توسعه معدن مس مزرعه، فعالتر شدن سایر معادن بتوانیم گامهای عملی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و توسعه شهرستان اهر برداریم.

وی، تأکید کرد با هر اداره و مسئولی که در حل مشکلات سرمایه گذاران مانع تراشی کند و نارضایتی فعالان اقتصاد شهرستان را فراهم نماید برخورد جدی خواهد شد. /س

 

برچسب ها: تحقق ، حماسه ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.