سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمینی:

رقیب اصلی ما در هفته اول گرمای شدید هواست

مدافع جدید تیم فوتبال ذوب آهن از میزان آمادگی بالای این تیم برای شروع رقابت ها خبر داد و گرمای اهواز را عامل تأثیرگذار در روند بازی دانست.

هادی تأمینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از روند آماده سازی تیم قبل از شروع لیگ اینگونه توضیح داد: خدا را شکر با این که 2 هفته است تمریناتمان را شروع کردیم شرایط خوبی داریم و بازیکنان سرحال و با نشاط سر تمرینات حاضر می شوند.

مدافع سابق تيم فوتبال ملوان و بازیکن کنونی تيم فوتبال ذوب آهن در خصوص دیدار تدارکاتی مقابل استقلال افزود: بازی خوب و محکمی را از 2 تیم شاهد بودیم در نیمه اول موقعیت هاي خوبی داشتیم که با درخشش محمد رحمتی نتوانستیم به گل برسیم، در نیمه دوم تیم ما دست به جوانگرایی زد و همین جوان شدن ما به سود استقلال بود و استقلالی ها در نیمه دوم سوار بر بازی بودند به نظر من اين بازي به آمادگی هر چه بیشتر تیمها کمک خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: اردوی خوبی را در تهران گذراندیم و بعد از یک روز به اصفهان برمي گرديم تا آماده برگزاري مسابقات لیگ شویم به طوري که در اولین هفته آغازین لیگ ذوب آهن باید مهمان استقلال خوزستان باشد.

تأميني با اشاره به نگرانی از اوضاع جوی و گرمای هواي اهواز گفت: تیم ما به آمادگی مطلوبی رسیده و بازی با استقلال به خود باوری تیم کمک زیادی کرد. ما برای برد به میدان می رویم و امیدوارم گرمای شدید هوای اهواز خللی در روند تیمی ما نداشته باشد.

بازيکن تيم فوتبال ذوب آهن در خصوص بحث های چند هفته پیش و شایعات مبنی بر ‌آبی پوش شدن این بازیکن به خبرنگار ما اینگونه توضیح داد: آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال بازی کند و شاگرد امیرخان باشد، من هم از این قاعده مستثنی نیستم، من اعلام آمادگی کرده بودم که در صورت عدم تمدید قرارداد مدافعان، به این ملحق شوم که این امر محقق نشد.

وی در پایان با ابراز امیدواري به این که امسال بتوانند نمایش قابل قبولی در مسابقات داشته باشند خاطر نشان کرد: متأسفانه در سال پیش ذوب آهن مشکلات مالی و فوتبالی زیادی داشت و کم لطفی هایی نسبت به این تیم و هوادارانش صورت گرفت و حق ما نبود که کارمان به پلی آف کشیده شود ولی امسال شرایط فرق خواهد کرد.
ما تمام تلاشمان را می کنیم تا نماینده خوبی برای مردم اصفهان در لیگ باشیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.