سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی والیبال بانوان:

در باکو عملکرد ملی پوشان 2 برابر زیر ذره بین است

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان اردوی تمرینی و تدارکاتی خود را در کشور آذربایجان (باکو) دنبال می کند.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بالاخره پس از سالها مسئولان فدراسیون تصمیم به اعزام تیم ملی بانوان به یکی از کشورهای همسایه برای برگزاری بازی تدارکاتی کرد این امر حاکی از توجه آنها به والیبال بانوان است.

مربی تیم ملی والیبال بانوان تصریح کرد: تاکنون اردوها و تمرینات مستمر و زیادی را در تهران پشت سر گذاشتیم خوشبختانه سطح کار ملی پوشان در حال حاضر نسبت به مراحل اولیه اردو با رشد قابل توجهی مواجه است در پایان هر اردو عملکرد آنها از سوی کادر فنی به طور کامل و اصولی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وي در  ادامه اظهار داشت: پس از رایزنی های گسترده ی مسئولان فدراسیون و بخش بانوان، آنها با استناد به این موضوع که تنها با اردوهای تمرینی در تهران نمی توان به سطح آمادگی مطلوب رسید شرایط را برای تشکیل اردو و انجام چند بازی تدارکاتی در آذربایجان فراهم کردند.

صادقی افزود: هفتمین مرحله اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان در باکو دنبال می شود و قرار است در این اردو چند دیدار تدارکاتی با تیمهای ملی جوانان و بزرگسالان و همچنین تیم دانشجویان این کشور برگزار شود. این اردو می تواند محک خوبی برای ملی پوشان باشد به طوری که آنها در شرایط مسابقه توانمندیها و قدرتشان را به خوبی نمایش می دهند.

مربي تيم ملي واليبال بانوان تصریح کرد: عملکرد تمامی ملی پوشان در پست های مختلف به طور کامل در این دیدارهای تدارکاتی مورد آنالیز قرار می گیرد به طور کلی می توان گفت که عملکرد آنها در باکو نسبت به تهران دو برابر زیر ذره بین اعضای کادر فنی است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.