سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه های داستان نویسی کلید می خورند

کارگاه های داستان نویسی و راه اندازی آنها در استان های مختلف کشور پس از اتمام ماه مبارک رمضان در استان گلستان کلید می خورند.

احسان عباسلو معاونت ادبیات داستانی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به کلید زدن طرح راه اندازی کارگاه های داستان نویسی در استان های مختلف کشور به همت بنیاد ادبیات داستانی ایران در روزهای پس از اتمام ماه مبارک رمضان افزود: در حال حاضر حداقل فعالیت هایی را که می خواستیم همچون عصر تجربه را با هدف برقراری رابطه مستقیم بین مخاطبان و نويسندگانی چون رضا امیرخانی را پیگیری می کنیم.

به گفته عباسلو راه اندازی کارگاه های داستان نویسی در سراسر کشور در استان گلستان کلید می خورد.

وی در خصوص رود کاری بنیاد ادبیات داستانی در طول مدت زمامداری دولت دهم و روند پیشرفت این بنیاد گفت: فعالیت نهادهایی نظیر بنیاد ادبیات داستانی کاری نبوده که در یک الی دو سال نتیجه آن را ببینیم.

وی اظهار داشت: چیزی کمتر از دو سال است که بنیاد ادبیات داستانی شکل کنونی را به خود گرفته و به صورت طبیعی نمی شود در این مدت فعالیت های آنها را ارزیابی کرد.

معاونت بنیاد ادبیات داستانی ایران تصریح کرد: من فکر می کنم که حمایت از فعالیت های داستانی استان های گلستان و کرمان برای تمامی استان های کشور دلگرمی ايجاد کرده است.

عباسلو افزود: در طول فعالیت بنیاد ادبیات داستانی با مدیریت محمد حسنی کتاب های خوبی چاپ شد که برخی از آنها موفق به دریافت جوایزی در محافل ادبی چون جایزهد قلم زرین و بهترین طراحی جلد جهانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع می توان ارزیابی مثبتی از فعالیت بنیاد ادبیات داستانی در طول عمر دولت دهم ارائه داد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.