سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صید:

فقط 39 صدم با نفر اول جام جهانی اختلاف داشتیم/وسایل قدیمی اسکی چند ثانیه ما را عقب انداخت

سرمربی تیم اسکی چمن گفت: عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی اسکی چمن داشتیم و فاصله ما با نفر اول فقط به اندازه 39 صدم ثانیه بود.

سید جواد صید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از عملکرد اسکی بازانمان در جام جهانی اسکی چمن در لبنان رضایت کامل داریم در بخش انفرادی در سه روز مسابقه 2 مقام هشتمی و یک نهمی کسب کردیم که نتیجه نسبتاً خوبی بود.

سرمربی تیم اسکی چمن بزرگسالان افزود: در جام جهانی در مجموع 10 نفر جایزه نقدی دریافت می کنند که خوشبختانه اسکی بازان ما جزو این ورزشکاران بودند.

وی تصریح کرد: از لحاظ اختلاف زمانی 39 صدم با نفر اول فاصله داشتیم و این فاصله نیز به علت قطعات اسکی تعویض نشده بود.

صید بیان داشت: اسکی بازان ما از همان وسایل اسکی استفاده کردند که در لیگ های گذشته هم داشتند و همین تفاوتی میان اسکی بازان ما و اروپایی هاست که البته بخش اعظم این فاصله ها مربوط به مشکلات مالی است که باید فکری برای رفع آنها داشته  باشیم.

**پیست های چمن ما مطابق با استانداردهای جهانی است

صید در خصوص شرایط پیست های اسکی کشور عنوان داشت: اگر چه برخی در خصوص پیست های اسکی کشور انتقاد می کنند ولی معتقدم که پیستهای چمن ما نیز شرایط بسیار خوبی دارند و از استانداردهای جهانی برخوردارند.

وي ادامه داد: در اروپا، پیست های اسکی چمن همان علف و چمن طبیعی هستند و به طور قطع اسکی بر روی آن متفاوت با پیست های کشور است.

صيد در خصوص شرایط میزبانی جام جهانی اظهار کرد: به طور قطع میزبانی در هر رشته ای شرایط مساعدی برای ورزشکاران ایجاد می کند. در روزهای میزبانی مسابقات چمن نیز طبیعی است که ما عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم اسکی چمن بزرگسالان افزود: در روزهای میزبانی، اسکی بازان با شناختی که از پیست های اسکی کشور دارند روحیه بیشتری پیدا می کنند و طبیعی است که بتوانیم بهتر کار کنیم.

صید در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ اسکی چمن بعد از ماه مبارک رمضان در پیست بین المللی دیزین پیگیری می شود و در حال حاضر نیز تیم ملی اسکی چمن 2 روز در هفته به صورت غیر رسمی اردوی خود را دنبال می کند تا برای مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن آماده شود./مح

برچسب ها: اسکی ، صید ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.